Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال به روند بردهای خود ادامه می دهد.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال در ادامه روند خوب خود در هفته های اخیر، یک برد دیگر در لیگ برتر بدست آورد تا به تیم های صدر جدولی نزدیک تر شود. پیروزی 3-1 مقابل روباه ها با درخشش دوباره اوبامیانگ همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر انگلیس، تیم های آرسنال و لسترسیتی در لندن به مصاف هم رفتند. نیمه اول این مسابقه بازی جذابی از آب در آمد و با تساوی 1-1 پایان یافت، در سی دقیقه نخست لسترسیتی نمایش خیلی خوبی داشت و چندین بار دروازه میزبانش را تهدید کرد تا اینکه در دقیقه 31 بالاخره به گل رسید. حرکت کیلول از جناح چپ با سانتر او همراه شد که توپ بعد از برخورد به بیرین تغییر جهت داد و وارد دروازه آرسنال شد.

توپچی ها بعد از خوردن این گل واکنش خوبی نشان دادند و در بهترین زمان ممکن به گل تساوی رسیدند، در دقیقه 45 بود که حرکت تیمی آن ها با پاس اوزیل به بیرین همراه شد و این بازیکن بار دیگر اوزیل را صاحب توپ کرد و ضربه بازیکن آلمانی وارد دروازه شد.

نیمه دوم نیز نمایشی بود از درخشش اوزیل و کارهای تیمی آرسنالی ها. آنها طی سه دقیقه توانستند به دو گل برسند تا نه تنها بازی باخته را با برد عوض کنند بلکه خیالشان تا حد زیادی بابت کسب پیروزی راحت شود. دقیقه 63 پاس در عمق اوزیل به بیرین رسید، او هم در دهانه دروازه با سانتر خوبی اوبامیانگ را صاحب فرصت کرد و این بازیکن بازی را 2-1 کرد.

سه دقیقه بعد کار تیمی استثنایی بازیکنان آرسنال گل دیگری را رقم زد، این بار هم اوزیل، لاکازت، بیرین و اوبامیانگ در به ثمر رسیدن این گل نقش ایفا کردند. پاس گل اوزیل و ضربه تمام کننده اوبامیانگ بازی را 3-1 کرد.

به این ترتیب با درخشش فوق العاده اوزیل و دو گل اوبامیانگ، آرسنال دهمین برد پیاپی خود را کسب کرد.

1878

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی آرسنال لیگ برتر انگلیس لسترسیتی لیگ جزیره هفته نهم لیگ برتر انگلیس مسوت اوزیل جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت

 در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!