Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سیدکریم موسوی هدف از برگزاری این جشنواره و شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز را ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان بیان کرد و افزود: در این غرفه کتاب‌هایی شناسایی و آماده شده است تا در اختیار کودکان و نوجوانان بازدید کننده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کودکان و نوجوانان پس از مطالعه کتاب مورد نظر برای نویسنده آن نامه نوشته یا نقاشی می‌کشند و آثار ارائه شده توسط کودکان و نوجوانان توسط تیمی داوری شده و به بهترین آثار جوایزی اهدا خواهد شد. 

موسوی هدف دیگر باشگاه کتابخوانی از شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب را شناسایی استعدادهای درخشان و ظرفیت پنهان کودکان و نوجوانان عنوان کرده و ادامه داد: با کشف این استعدادها می توان قدم‌های موثری در جهت اعتلای فرهنگی کشور و احیای کتابخانه‌ها و توانمندسازی مجموعه‌های فرهنگی کشور برداشت. 

وی افزود: با توجه به رایگان بودن تمام محصولات و خدمات این باشگاه از خیرین و سازمان های فرهنگی انتظار داریم از باشگاه کتابخوانی استان حمایت کنند. 

موسوی با بیان اینکه مطالعه و کتابخوانی می‌تواند در مباحث اقتصادی – آموزشی – فرهنگی و اشتغالزایی تاثیر مستقیم داشته باشد، افزود: افراد کتابخوان و آگاه می‌ توانند با ایده‌های بکر خود زمینه‌ی اشتغالزایی را در کشور فراهم کنند و با اعتلای سطح فرهنگی کشور در آینده می‌توانیم جزو کشورهای برتر در زمینه‌های فرهنگی – اقتصادی در جهان باشیم. 

این فعال فرهنگی در پایان با تشکر از همکاری ناشران در شناسایی و آماده کردن کتاب‌های مخصوص باشگاه کتابخوانی گفت: از ناشرین تقاضا داریم در جهت نیل به اهداف فرهنگی حمایت خود را از این باشگاه دریغ نکرده و از فعالین عرصه فرهنگ و ادب دعوت می‌کنیم در این رسالت فرهنگی همراه ما باشند تا بتوانیم در مناطق محروم استان خدمات فرهنگی بیشتری را ارایه کنیم.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهرتا چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقه مندان می توانند هر روزه از ساعت ١٠ تا ٢٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهر تهران گفت: مجموعه جشنواره‌های متنوعی در بوستان لاله مستقر شده و تلاش ما این است که با برگزاری این رخدادها بتوانیم ذایقه متنوع مردم را به خود جلب کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدامین توکلی‌زاده در بازدید از ویژه برنامه «شهر رمضان» در بوستان لاله اظهار کرد: تلاش شهرداری تهران جذب سلایق مختلف مردم با برگزاری برنامه‌های متنوع میدانی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: امسال این توفیق حاصل شد تا شاهد قرین شدن دو بهار باشیم. بهار طبیعت و بهار قرآن به مناسبت این تقارن و میمنتی که به وجود آمده، تلاش می‌کنیم تا نشاط معنوی متفاوتی را همراه با همه شهروندان تهرانی تجربه کنیم. وقایع و رخدادهای متنوعی در ویژه برنامه «شهر رمضان» طراحی شده تا بتواند از اقشار مختلف مردم میزبانی کند و لحظات شاد و معنوی را برای همه خانواده‌ها به وجود بیاورد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های میدانی در بوستان‌ها و مکان‌های مهم شهر تهران افزود: مدیریت شهری تجربه بسیار خوبی را در 2 سال گذشته داشته است که از آن جمله می‌توان به برگزاری ویژه برنامه «محرم شهر»، «دهکده‌های المپیک»، «نوروزگاه‌ها» و ... اشاره کرد.

توکلی زاده افزود: در این برنامه‌ها رخدادهایی برای مخاطبان طراحی شده تا بتوانند همراه با خانواده‌شان برای ساعاتی سرگرم شوند.

"افطاری در افطارخونه طهران" + تصاویر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهر تهران خاطرنشان کرد: پارک لاله به عنوان یکی از بوستان‌های اصلی و دیدنی شهر تهران، امسال به عنوان مرکز برنامه‌های نوروزی و رمضانی شهر تهران انتخاب شده است. مجموعه جشنواره‌های متنوعی در این بوستان مستقر شده و تلاش ما این است که با برگزاری این رخدادها بتوانیم ذایقه متنوع مردم را به خود جلب کنیم. جشنواره‌ بازی‌های الکترونیک، جشنواره غذای اقوام، برنامه‌های متنوع ورزشی، حضور شخصیت‌های محبوب تلویزیونی، موسیقی سنتی اقوام و ... از جمله همین برنامه‌هاست که تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک لاله برقرار خواهد بود.

براساس این گزارش، ویژه برنامه «شهر رمضان»، هر شب پس از افطار در بوستان لاله شهر تهران برقرار است و برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بازی برای رده‌های سنی مختلف به همت شهرداری تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود
  • برگزاری اردوی فرهنگی معرفتی عطر نیایش در طبس + تصاویر
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان