Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلایه سروش رفیعی از مسئولان فولاد.

طرفداری- سروش رفیعی در پیامی اینستاگرامی به هواداران فولاد، شرایط خود را توضیح داده است و از آن ها بابت حمایت هایشان تشکر کرده است و از مسئولان و مدیران این تیم نیز شکایت کرده است.

سروش رفیعی نوشت:

سلام خدمت مردم شريف خوزستان و هواداران باشگاه فولاد
بعد گذشت چهارو نيم سال خاطرات خوب و زيبا و قهرماني با اين تيم ناخواسته مجبور به ترك فولاد شدم و مسيرم از اين تيم جدا شد
اكنون كه فرصتی پيدا شد كه حداقل براي نيم فصل در خدمت شما خوزستانيهای عزيز باشم،بازگشتم كه لطف و محبتهاي شما را جبران كنم 
ابتدا عذرخواهی ميكنم و شرمنده ام كه در ابتداي فصل بدليل نداشتن آمادگی كامل بدني و آسيب جزئی نتوانستم در حد خودم و انتظار شما ظاهر شوم،اما تنها نتوانستن بود نه نخواستن !
اما اكنون كه بعد از مداواي آسيب ديدگي در يكي از بهترين مراكز پزشكی ورزشی دنيا با هزينه شخصی و تمرينات فشرده برای جبران به آمادگی كامل رسيده و بيش از چهار هفته بطور مداوم در تمرينات گروهی شركت ميكردم و حتي در تفكرات تاكتيكي سرمربی تيم نقش داشته ام به لطف رفتار غير حرفه ای و غير اخلاقی مسئولان باشگاه امكان همراهی تيم را در ادامه راه ندارم !
اميدوارم مسئولان باشگاه فولاد بصورت كاملا شفاف و دقيق تمامی اتفاقات اين موضوع را برای هواداران اين باشگاه مردمی كه دانستن حقيقت حداقل حقشان است توضيح دهند
كه در غير اينصورت با توجه به اينكه هميشه بر اين اعتقاد بوده ام كه صداقت بهترين و درست ترين راه است, بصورت دقيق و صريح اتفاقات را براي مردم خوزستان و هواداران باشگاه فولاد توضيح ميدهم كه بدانند اين فولاد با فولادی كه زماني هر بازيكنی آرزوی پوشيدن پيراهنش را داشت بسيار فاصله دارد !
در ضمن، بايد ياد آوري كنم به ان دسته از كسانی كه با فحش و ناسزا مرا بيغيرت و پول پرست ميخوانند و يادشان نيست كه چگونه آن چهار پنج سال برای فولاد با دل و جان تلاش كردم بگويم در همين لحظه و پس از گذشت چهار ماه از ليگ حتی يك ريال هم دريافتی نداشته ام،،!
آرزوي موفقيت ميكنم برای دوستان عزيزم در تيم فولاد 
يا علی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم

واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • واکنش معنادار وزیر روحانی به تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی قاعده در حجاب
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال