Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسام منصوری مطلق عصر دوشنبه در نشست با نمایندگان شرکت نفت مناطق نفت خیز جنوب و کارشناسان در فرمانداری گناوه اظهار داشت: مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس که در جوار خطوط انتقال نفت زندگی می کردند، متحمل خسارات جانی و مالی ناشی از بمباران هواپیماهای دشمن شده اند.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: مردم این شهرستان در آن دوره دین خود را نسبت به نظام ادا کرده‌اند و امروز نیز به عنوان حافظان بی‌مزد و منت از لوله‌های نفت حراست و پاسداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری مطلق با تاکید بر رسیدگی به حقوق اجتماعی مردم روستاهای همجوار لوله های نفت بیان کرد: براساس قانون یک کارشناس برای تعیین نرخ گذاری از طرف مالکان و یک کارشناس هم از طرف شرکت نفت اراضی روستاییان در حریم خطوط نفت را نرخ گذاری کنند و در صورت اختلاف میان طرفین کارشناس مرجع بیطرف از سوی دادگستری معرفی می شود تا رفع اختلاف کند.

وی افزود: پروسه طولانی مدت تعیین تکلیف حریم خطوط لوله های نفت سالیان متمادی مورد اختلاف و مناقشه اهالی روستاهای سربست و مال خلیفه ای با شرکت نفت بوده است که همین امر باعث تاخیر در احداث میدان امام علی گناوه شده است.

منصوری مطلق تصریح کرد: با بررسی نقشه‌های حریم خطوط لوله‌های نفت، تلاش می کنیم که توافق نهایی با حضور مالکان و نمایندگان شرکت نفت و کارشناسان و نقشه برداران برای رفع اختلاف و تملک اراضی صورت بگیرد و پروژه تعیین حریم لوله های نفت بزودی آغاز بکار کند.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: پس از تعیین حریم خطوط لوله های نفت و تملک اراضی روستاهای سربست و مال خلیفه ای، احداث پروژه میدان امام علی نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

کد خبر 4438545

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر فرمانداری گناوه گناوه اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان مرز مهران مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال