Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع رسمی در الجزایر اعلام کردند به دنبال درگیری هواداران دو تیم فوتبال دسته اولی در این کشور بیش از ۸۰ نفر از جمله ۳۰ نیروی پلیس مصدوم شدند.

درگیری روز شنبه در جریان بازی بین دو تیم سی‌ای برج بو ارریج و ام سی آلجر در حدود دویست کیلومتری جنوب شرقی الجزیره روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان اعلام کردند با وجود مصدوم شدن تعداد زیادی از هواداران و نیرو‌های پلیس حال هیچ یک از آنان وخیم نیست و فقط سه نفر دچار شکستگی شده اند.

در این درگیری هیچیک از بازیکنان مصدوم نشدند.

در جریان بازی هواداران به زمین بازی هجوم بردند و با بازیکنان تیم ام سی‌ای درگیر شدند.

دروازه بانان هر دو تیم به دلیل تحریک تماشاگران سه بازی محروم شدند و سیبی تهامی بازیکن تیم سی‌ای نیز سه بازی تعلیق شده است.
فوتبال الجزایر در سال‌های اخیر تقریبا همه روزه با خشونت آمیخته است.

در سال ۲۰۱۴ آلبرت ابوسه مهاجم کامرونی تیم فوتبال تی اس کابیلی توسط مواد منفجره پرتاب شده از سوی تماشاگران کشته شد، ولی نه کسی از این فاجعه هراسی به خود راه داد و نه هیچ تحریمی متوجه بازیکنان شد.

در دسامبر گذشته نیز درگیری بین هواداران دو تیم آماتور در دربی یکی از شهر‌های الجزایر یک کشته برجا گذاشت.

در اواسط ماه آوریل نیز بیش از یکصد نفر در درگیری بین هواداران دو تیم در نیمه نهایی جام فوتبال الجزایر مصدوم شدند.

انتهای پیام/

۳۰ نیروی پلیس در هجوم هواداران فوتبال به زمین بازی در الجزایر مصدوم شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل فوتبال خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت هواداران را نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.
فراز کمالوند با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.
فردا باید سکو‌ها مانند بازی با سپاهان پر شود تا بازیکنان انگیزه مضاعفی برای بازی در برابر حریف داشته باشند.
وی گفت: کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.
امیدوارم بازیکنان ما اکنون بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیدند و وظیفه دارند برای این مردم سخت تلاش کنند و شبانه روزی کار کردیم ولی نقاط ضعف زیاد بوده و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده بهتر شویم.
قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز در این نشست خبری شرکت نکرد.
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!