Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@07:35:10 GMT

تاکید جنبش حماس بر ادامه مقاومت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۳۶۵۱

تاکید جنبش حماس بر ادامه مقاومت

خبرگزاری تسنیم: موسی ابومرزوق از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد تهدید‌های این روز‌های سران رژیم صهیونیستی را نمی‌توان جدی گرفت، چرا که هدف از این تهدیدها، بیشتر رای‌دهندگان صهیونیست در انتخابات آینده است (مصرف انتخاباتی دارد)

موسی ابومرزوق در صفحه خود در توئیتر نوشت: با وجود این مسئله (جدی نبودن تهدید) دشمن ما خائن و جنایتکار است و نباید به آن اعتماد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از هر چیزی، وحدت فلسطینیان ضروری است و ما باید خصومت‌ها راکاهش داده و منافع ملی را بر منافع خود ترجیح بدهیم. ‎

تاکید حماس بر ادامه مقاومت

خبر دیگر اینکه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: خون شهید الاطرش الزکیه و افزایش عملیات مقاومت بیانگر آن است که ملت فلسطین همچنان مصمم است به گزینه مقاومت در برابر تجاوزات نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس، کرانه باختری و غزه ادامه دهد.

جوان فلسطینی به نام معمر الاطرش صبح امروز دوشنبه در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری به ضرب گلوله اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسید.

حماس تاکید کرد رهبران دشمن اگر گمان می‌کنند که جنایاتشان علیه ملت ما با پاسخ رزمندگان شجاع مقاومت روبرو نخواهد شد، در توهم به سر می‌برند، آن‌ها باید منتظر افزایش عملیات نیرو‌های مقاومت در هر لحظه باشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: جنبش حماس ادامه مقاومت تهدید رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که اسرائیل طی روزهای آینده فشارهای نظامی و سیاسی را بر جنبش حماس افزایش خواهد داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتانیاهو امروز شنبه در این راستا ادعا کرد: به زودی ضربات قوی و دردناکی به حماس وارد خواهیم کرد و فشارهای سیاسی و نظامی را بر آن برای آزادی ربوده شدگانمان افزایش خواهیم داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه آنها تا کنون 124 نفر از اسرای خود را از غزه آزاد کردند، افزود: همچنان 133 نفر از شهروندان ما در جهنم حماس اسیر هستند و ما متعهد هستیم زنده یا مرده آنها را بازگردانیم. 

درحالیکه رژیم صهیونیستی از پذیرش شرایط حماس برای آتش بس در غزه امتناع می‌کند، نتانیاهو می‌گوید: متاسفانه حماس تمام پیشنهادهای ما برای آزادی ربوده شدگانمان را رد کرده و این مطلبی است که وزیر خارجه آمریکا گفته است.

ژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

با توجه به ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر در میدان جنگ غزه، نخست وزیر این رژیم مدعی است: اسرائیل و ارتش آن قدرتمند در دفاع و حمله است و بر دشمنانمان پیروز خواهیم شد. با تمام توان تلاش خواهم کرد تا مانع تلاش برای اعمال تحریم بر هر یک از یگانهای ارتش خود شوم.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نوشت: در همین حال، روزنامه عبری زبان هاآرتص در واکنش به سخنان نتانیاهو به نقل از یک مقام نظامی بیان کرد که وقتی بعد از گذشت نزدیک به هفت ماه فشار نظامی شدید، حماس در آستانه آزادی "گروگان"ها نیست، شاید لازم باشد که دیگر در این اظهارات و تهدیدات تجدیدنظر کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگران
  • تکذیب فشار‌ها بر رهبران حماس برای ترک قطر
  • مذاکرات با رژیم صهیونیستی هیچ گونه پیشرفتی نداشته است