Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@01:36:10 GMT

واکنش کولاکوویچ به استعفای سرپرست تیم ملی والیبال

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۳۷۷۴

به گزارش وانانیوز، 

 امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران بعد از حدود 13 سال از سمت خود کناره‌گیری کرد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص این اتفاق اظهار داشت: آقای خوش‌خبر فردی بسیار حرفه‌ای است. مردی که ۲۴ ساعته خودش را وقف تیم ملی کرده و تمام تلاشش را می‌کرد تا بهترین شرایط برای تیم ایران فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوش‌خبر فردی بالاتر از یک کارمند در فدراسیون است؛ او یک پدر، دوست و یک حامی بزرگ است. او در شغلش چند سطح پیشرفت کرده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. وی همچنین نماینده‌ای فوق‌العاده و قابل احترام برای دولت و ملت ایران در خارج از کشور بود. هر جا که می‌رفتیم بسیار از او استقبال می‌کردند و احترام بسیار زیادی برای وی قائل بودند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: نفوذ، قدرت و حرفه‌ای بودن او در تیم ملی به مانند اتفاق‌های دیگر زندگی‌اش تحسین برانگیز بود. او مرد ورزش است و والیبال را خیلی خوب می‌شناسد و تمام جوانب و دستورالعمل‌ها را می‌داند.

کولاکوویچ تصریح کرد: می‌دانم او  مشکلات زیادی داشت، اما سخت‌کوشی‌اش باعث شد تا هیچ وقت این سختی‌ها به تیم منتقل نشود. او هیچگاه احساس خستگی نمی‌کرد و خودش را عضوی از تیم می‌دانست. فکر نمی‌کنم کسی شبیه خوش‌خبر بتواند به والیبال بیاید. در حال حاضر من فقط این اطلاعات را دارم که او خودش به من داده؛ می‌دانم امیر دیگر مدیر تیم ملی نیست و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. 

انتهای پیام/س

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال کولاکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عبری از استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست هفتم اکتبر و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در صدد استعفا از مقام خود است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد رئیس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه استعفای خود را به سبب شکست هفتم اکتبر و پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در سوریه اعلام خواهد کرد.

این روزنامه اشاره کرد که این اولین استعفای یک مقام نظامی اسرائیلی از آغاز جنگ در غزه خواهد بود.

کد خبر 6085219 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد