Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا پیرامون برنامه ریزی و گفت و گو در خصوص آماده سازی برای حضور در مسابقات 2019 قهرمانی آسیا و جهان به جلسه سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی دعوت شد.

تیمورغیاثی، سخنگو و دبیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی در توضیح این خبر اظهار داشت: سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی برنامه ریزیهای قهرمانان را با هدف آماده سازی برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا به نحو احسن اجرا کرد و نتایج خوب و درخور شأنی نیز برای دو و میدانی ایران در جاکارتا حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی‌های آسیایی، احسان حدادی خواسته هایی در خصوص برنامه ریزی‌هایش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در سال 2019 داشت که تصمیم گرفتیم برای برنامه ریزی‌های او در سازمان تیم‌های ملی با حضور خودش گفت و گو و تصمیم گیری کنیم. از این رو ایشان به این جلسه که با حضور همه اعضا به ریاست آقای کیهانی برگزار می شود دعوت شد.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جهان ایران ایران تیم های ملی جهان رقابت های قهرمانی آسیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد