Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@01:45:13 GMT

ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۴۱۴۱

ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس

رکنا: رستورانی که در آن ماهی ها کنار پای مشتریان شنا می کنند ایده جالبی است اما سبب ترس و وحشت ماهی ها نیز می شود و با دیدن پای انسان ممکن است سکته کنند.

ایده جالب رستوران ویتنامی

امروزه با افزایش روز افزون جمعیت، به تبع نیازها و درخواست هایی در زمینه هایی اعم از خوراک، پوشاک، مسکن، رفاه، امنیت و..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. در حال افزایش است و باید این نیازها به هر نحو ممکن در هر جامعه ای برطرف شود تا هیچ شهروندی احساس کمبود نداشته باشد.

با این وجود برخی از رستوران دارها برای جذب مشتری و رفع نیاز شهروندان گاها از ایده هایی جالب و غیر تکراری که نتیجه تفکر آنها است، استفاده می کنند تا بتوانند هم از سویی نیاز خوراک را برطرف سازند و هم از سویی دیگر کسب درآمد داشته باشند.

برای مثال اغلب آنها تصمیم می گیرند تا با استفاده از علایق و سیلقه های مردم شهروند منطقه ای که در حال کار کردن می باشند، غذاهای خوشمزه ای را فراهم سازند و بدین طریق با خدمات رسانی و سرو غذاهای مورد علاقه آنها، جذب مشتری نمایند و محبوبیت یابند.

اما گاها برخی از این ایده ها با موفقیت روبرو نمی شوند و ممکن است باعث ورشکستگی آنها نیز شوند و به همین دلیل توصیه می شود اگر شما قصد راه اندازی رستورانی بزرگ یا کافه ای زیبا هستید، از ایده های ناب و غیرتکراری استفاده نمایید که هم هزینه زیادی به خودتان تحمیل نکنید و هم بتوانید به راحتی کسب درآمد نمایید.

کافه آمیکس، تنها کافه محبوب این روزها در جهان است که می توانید با مراجعه به آنجا احساس راحتی نمایید چرا که ده ها عدد ماهی در کنار پای شما شنا می کنند. کافه آمیکس واقع در شهر "هوشی مینه" می باشد که برای جذب مشتریان بیشتر و کسب درآمد، از ایده ای جالب استفاده نمود که در این ایده به هیچ یک از مشتریان اجازه ورود به کافه با کفش داده نمی شود و پشت این قانون Law طراحی و ایده خاصی است که این روزها به شدت در صفحات مجازی در حال دیده شدن می باشد.

ایده مالک این کافه به گونه ای است که زمانی مشتری به کافه مراجعه می کند، می تواند به راحتی محض که توسط ماهی های شناور در این کافه فراهم می شوند، برسد.

همچنین در این کافه نوشیدنی ها و غذاهای متفاوتی برای مشتریان سرو می شود و می توانند با خوردن غذا و حرکت ماهی ها در آب به آرامش برسند. با این وجود ساخت و اجرا این ایده کار آسانی نیست و برای اجرا این ایده از بیش از 10000 لیتر آب استفاده شده است و باید دائما این آب تصفیه شود تا به ماهی ها آسیبی وارد نشود.

در حالی که این ایده جالب با بازخوردهای مثبت روبرو گشت، اما متقابلا برخی انتقادهایی را نیز از جانب حامی حیوانات دریافت کرد که آنها معتقد هستند ماهی ها ممکن است با دیدن پای انسان احساس ترس و وحشت نمایند و کشته شوند!خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن اجاره داده می شد! / مادر سوسن خلافکار بود! این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس آخرین تماس رویا برای نجات! / این 5 عضو خانواده کنار هم جان باختند + عکس این مرد تروریست خاشقجی قلابی است + عکس و فیلم ماجرای شوم نیمه شب لادن 23 این زن مرده اشتباهی دفن شد + عکس قتل فجیع فرنگیس و دختر ناشناس در بلوک 5 تهران + عکس صحنه قتل مجازات زندان برای راننده منحرف آژانس اینترنتی + عکس و فیلم درآوردن چشم ترسناک ترین مراسم در ماه رجب+16+تصاویر ۹ واقعیت در مورد ارتش بن‌سلمان / جاسوس ولیعهد سعودی را بشناسید تلاش برای رفع توقیف فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا عکس زن چادری در گورستان برفی غوغا کرد! + جزییات خاشقجی ابتدا تلفنی با بن سلمان حرف زد و بعد کشته شد! / 4 تماس با ولیعهد در روز قتل آزادی یک فرمانده ایرانی از دست داعشی ها! + جزییات انتشار فیلم جدید از خارج کردن جسد خاشقچی از کنسولگری عربستان + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه موفقیت قانون Law غذا رستوران ماهی عکس ترس سکته عکس دختر قتل ایران فیلم زندگی اینستاگرام ایرانی تهران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای شعرا

  کوله به دوش و هندزفری به گوش، طوری‌ که انگار تنها هدف بیرون آمدنم از خانه پیاده‌روی بوده، طولانی و بی‌هدف زیر سایه‌ درختان بی‌‌برگ قدم می‌زدم که عطر قهوه‌ اولین کافه‌ای که از کنارش رد می‌شدم، با صندلی‌های رنگی که کنار در ورودی گذاشته شده بود، توجهم را جلب کرد. خیلی کوتاه نگاهی به داخل کافه انداختم. عکس شاعران روی دیوارِ ساده‌‌ کافه، به قدری برایم دلچسب بود که نیاز نباشد به چیز دیگری توجه کنم و وارد شوم و پشت میز کوچکی، کنار همان قاب عکس‌ها بنشینم و حتی وقتی منوی بدون قیمت را دیدم، نظرم در رابطه با کافه‌اش تغییری نکند.تا سفارشم آماده شود، لپ‌تاپ را از کوله بیرون آوردم و روی میز گذاشتم تا آخرین بخش‌های تحقیقم را انجام دهم اما هر چقدر تمرکز می‌کردم، با خواندن نهایتا دو خط از مطلب حواسم پرت آهنگی می‌شد که در کافه با صدای بلند پخش می‌شد.تازه تلاش‌هایم برای کنار آمدن با صدای بلند آهنگ جواب می‌داد که سروصدای بازی مافیا هم اضافه شد و کلا از انجام‌دادن کار منصرفم کرد.من به‌تنهایی شرمنده‌ چهره‌های روی دیواری بودم که از آنها فقط برای زیباسازی فضا یا حتی بدتر، برای خالی‌نبودن محیطی استفاده می‌شد که هیچ درکی از آنها نداشتند. وقتی هم که سفارشم را حساب کردم و از آنجا بیرون آمدم، با دیدن قیمت روی رسید متوجه شدم هیچ‌وقت ظاهر یک کافه، دلیل قابل قبولی برای منوی بدون قیمتش نیست.

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • مافیای شعرا
  • دور دنیا به ‌صرف قهوه!
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • ترفندهای پنهانی و زیرکانه رستوران ها برای تحت تأثیر قرار دادن ما (+عکس)