Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@06:34:46 GMT

روی دیگر سعید معروف،با ادبیاتی زننده!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۴۲۲۳

سعید معروف با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش به ضیایی رییس فدراسیون والیبال حمله کرده است.

به گزارش شریان نیوز، مرتضی رضائی:یک بار دیگر یک برکناری در فدراسیون والیبال و یک بار دیگر پست های ملی پوشان.این بار هم به خاطر خوش خبر.یادم هست یکی دو سال پیش هم چنین اتفاقی افتاده بود و ملی پوشان تمام قد پشت خوش خبر ایستادند و اجازه ندادند او از تیم ملی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او رابطه ای پدر و فرزندی با والیبالیست ها دارد و بدون شک پس از حضوری چند ساله در کنار آنها با خلق و خوی همه شان آشنا.اینکه چرا ضیایی حالا خوش خبر را از سمتی که داشته برداشته هم به خودش ارتباط دارد اما همه این ها را هم که کنار بگذاریم باز دلیل نمی شود که سعید معروف دوباره در نقش یک منتقد ظاهر شود و این بار با ادبیاتی که مشخص نیست ریشه در کجا دارد به رییس یک فدراسیون اتهام بزند.استفاده کردن از کلماتی نظیر نفهم،بی شعور و ...و به کار بردن ضرب المثلی از ملا نصرالدین و خرش آن هم در وصف کسی که شاید تا یک ماه آینده رییس فدراسیون تحت امرش نباشد از بازیکنی که لقب کاپیتانی تیم ملی ایران را یدک می کشد بعید است.درست است که معروف در صفحه رسمی خودش این اظهارات را بیان کرده اما نوع ادبیات و نوع بیان کلماتی که استفاده کرده به هیچ عنوان در شان یک ورزشکار،یک ملی پوش و یک کاپیتان نیست.
بدون شک سعید معروف هواداران زیادی دارد که از او الگو برداری می کنند و ای کاش خیلی از کسانی که او را در فضای مجازی دنبال می کنند امشب خواب باشند تا روی دیگر کاپیتان خودشان با این ادبیات زننده را نبینند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسینی پیش از ظهر پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان پیوست فرهنگی تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» را آماده کرده و آن را در اختیار ادارات و ارگان‌های استان قرار خواهد داد.

وی افزود: در حوزه فرهنگ چه در سطح استان و چه در سطح کشور چالش‌هایی داریم و متأسفانه جلساتی هم که با عنوان شورای فرهنگ عمومی برگزار می‌شود در حد طرح نظریه و شعار است و خروجی ندارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، از فرهنگ به عنوان دغدغه مهم مقام معظم رهبری نام برد و گفت: اما متأسفانه مدیران در این خصوص دغدغه‌ای ندارند.

حسینی با انتقاد از خلاء نبود پیوست رسانه‌ای در جامعه و با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که در آن هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد، عنوان کرد: عظمت این عملیات را تمام جهان درک کردند اما به دلیل نبود پیوست رسانه‌ای این عظمت در داخل کشور توسط مردم آنچنان شاید و باید درک نشد و مردم گاهاً مغموم رسانه‌های ضد انقلاب شدند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: حضور مسؤولان بین مردم در تحقق شعار سال بسیار اثرگذار است و متأسفانه خیلی از مسؤولان ما ارتباط مؤثری با مردم ندارند.

وی از همکاری طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با سفیران معاونت اجتماعی سپاه بیت المقدس و نیروهای انتظامی استان در اجرای طرح نور خبر داد و گفت: طرح نور برگرفته از آیات ۳۰ و۳۱ سوره نور در قرآن کریم است که به صراحت تکلیف حجاب را مشخص کرده است.

حسینی تأکید کرد: خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد مردم استان کردستان از اجرای طرح نور برای مقابله با بی حجابی در جامعه استقبال کرده‌اند.

کد خبر 6081874

دیگر خبرها

  • تیپ «شتر گاو پلنگ» بازیگر معروف زن در یک مراسم رسمی | تصویر
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • (ویدئو) بزرگراه معروف شیخ زاید دبی بعد از بارندگی!
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • ببینید | کنایه کارگردان معروف به رپ‌خواندن حمید صفت روی آنتن زنده تلویزیون
  • تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد