Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویری از فیلم قدیمی «دو همسفر» به کارگردانی اصغر هاشمی ببینید. در این تصویر چهره متفاوت امین حیایی و رضا شفیعی‌جم در روزگار جوانی جالب توجه است.

به گزارش شریان نیوز،  فیلم «دو همسفر»‌ به کارگردانی اصغر هاشمی سال ۱۳۷۰ تولید شد. هاشمی فیلمنامه این اثر سینمایی را در همکاری با فریدون جیرانی نوشته بود. 

برچسب هارضا شفیعی‌جمامین حیایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

کلیدواژه: رضا شفیعی جم امین حیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین معضل زیست‌محیطی قم فاضلاب است

سید احمد شفیعی،معاون اداره کل محیط‌زیست استان قم در نشست رسانه‌ای که به مناسبت هفته زمین پاک در سالن جلسات شهرداری قم با حضور خبرنگاران برگزار شده بود، اظهار کرد: زمین یکی از نهاد های اصلی در زیست‌بوم‌ها و اکوسیستم بوده و باتوجه به اینکه شهر قم جایگاه تشیع است، جایگاه ویژه‌ای در بحث منابع اسلامی ما دارد.

وی با تأکید بر اینکه از مهم‌ترین مؤلفه‌های نقض آلودگی‌های زمین، پسماند است تصریح کرد: فاضلاب‌ها صنعتی و شهری از عوامل عمده در تخریب خاک و زمین است.

معاون اداره کل محیط‌زیست استان قم با بیان اینکه مدیریت فاضلاب‌ها یکی از عمده‌ترین مشکلات زیست‌محیطی استان قم است، تصریح کرد: هرچند که برای حل این مشکل در شهر و شهرک‌های صنعتی پروژه‌های چند صد میلیاردی در حال اجراست، اما همچنان معضل بزرگ استان قم است.

وی با بیان اینکه دو نوع پسماند ساختمانی و عادی در شهر قم از عمده‌ترین پسماندهاست، ابراز کرد: در کمتر از دو دهه بالغ‌بر ۲۰ میلیون تن مصالح ساختمانی در سایت‌های مجاز شهر قم دپو و ذخیره‌شده است.

شفیعی از شرکت‌های متولی و سرمایه‌گذاران خواست تا با حمایت و مشارکت در موضوع محیط‌زیست ورود کنند و خاطرنشان کرد: شهرداری قم اقدام خوبی در زمینه به صفر رساندن دفن پسماند انجام داده است.

معاون اداره کل محیط‌زیست استان قم با اشاره به اینکه صنایع پلاستیکی و پلیمرها در شهر قم درصد بالایی دارد، یادآور شد: اولین گام با توجه به شعار امسال، فرهنگ‌سازی در حد افکار عمومی به سمت سبک زندگی ایرانی و اسلامی و کاهش مصرف است

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • (ویدئو) نوجوان ایرانی که دل ایلان ماسک را برد؛ یاسین شفیعی کیست؟!
  • نگاهی بی‌پروا به شعرهای شفیعی کدکنی
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی
  • بزرگ‌ترین معضل زیست‌محیطی قم فاضلاب است
  • نگرانی از انباشت ۲۰ میلیون تن پسماند ساختمانی در قم