Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:36:14 GMT

بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازبینی شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۴۴۴۶

بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازبینی شود

گرگان - ایرنا - شهردار گرگان بودجه 25 میلیارد ریالی تیم بسکتبال این نهاد را در فصل جدید لیگ برتر باشگاه های کشور نیازمند بازبینی دانست و گفت: این بودجه قبل از نوسات ارزی و افزایش نرخ دلار به تصویب رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالرضا دادبود دوشنبه شب در آئین رونمایی از لباس جدید این تیم برای فصل 98 - 97 لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور اظهار داشت: با مدیریت هزینه و صرفه جویی‌ های قابل اجرا می توان مشکلات اقتصادی را جبران کرد، اما این مساله نباید به عملکرد تیم در لیگ آسیب وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، مجموعه عوامل و دست اندرکاران تیم بسکتبال شهرداری از شرایط اقتصادی شناخت داشته و در کنار استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، باید کادر فنی نگاه ویژه به بومی گرایی و جوانگرایی داشته باشد.
وی، کسب نتایج خوب را برنامه این تیم بیان کرد و با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی افزود: ظرفیت بسکتبال گرگان بالا بوده و بخش خصوصی قسمتی از این توانمندی است.
شهردار گرگان، این تیم را سرمایه ای برای مدیریت شهری مرکز استان گلستان و ریشه دار در بسکتبال کشور دانست و گفت: به همین دلیل فرآیند تصمیم گیری برای ادامه کار تیم زمان زیادی برد، تا تیم قدرتمندی در لیگ برتر حضور یابد.
وی با یادآوری مردمی بودن این تیم اضافه کرد: به منظور نشان دادن علاقه مردم گرگان به این ورزش، المان بسکتبال گرگان طراحی و به زودی در ناهارخوران نصب می شود.
دادبود با قدردانی از حمایت مردم گرگان از این تیم اظهار داشت: ساماندهی هواداران از برنامه ها بوده که برعهده سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی است و به زودی کارت های هواداری برای علاقمندان صادر می شود.
به گزارش ایرنا تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته نخست از فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه هفته جاری ،سوم آبان ماه میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود، این دیدار در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می شود.
3014/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال ليگ برتر شهرداري گرگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین دوره مسابقات باشگاهی بسکتبال از روز جمعه وارد مرحله نیمه نهایی می شود. شهرداری گرگان که به عنوان اولین تیم حضور خود در این مرحله را قطعی کرد در نخستین دیدار این مرحله به مصاف مهرام می رود.

گرگانی ها مدافع قهرمانی لیگ برتر هستند و مهرام پرافتخارترین تیم باشگاهی بسکتبال؛ همین دو فاکتور گویای جذابیت این دیدار خواهد بود.

گرگانی ها که مرحله مقدماتی لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان رساندند و در مرحله پلی اف هم مقتدرترین تیم نشان دادند، در شرایطی وارد نیمه نهایی می شود که سرمربی آنها یعنی مصطفی هاشمی سال ها هدایت حریف را بر عهده داشته و در ثبت بسیاری از افتخارات مهرام نقش داشته است.

دیگر دیدار نیمه نهایی لیگ بسکتبال میان ذوب آهن و برنده دیدار پنجم نفت و طبیعت برگزار می شود.

مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال به صورت ٣ از ٥ برگزار می شود. شهرداری گرگان و ذوب آهن میزبان دو دیدار نخست هستند.

برنامه دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال به این شرح است:

نیمه نهایی اول

جمعه ۳۱ فرودین
* شهرداری گرگان - مهرام

شنبه اول اردیبهشت
* ذوب آهن - برنده دیدار پنجم نفت آبادان و طبیعت

نیمه نهایی دوم

یکشنبه ۲ اردیبهشت
* شهرداری گرگان - مهرام

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
* ذوب آهن - برنده دیدار پنجم نفت آبادان و طبیعت

نیمه نهایی سوم
* مهرام - شهرداری گرگان
* برنده دیدار پنجم نفت آبادان و طبیعت - ذوب آهن
- زمان این دیدارها متعاقبا اعلام می شود

نیمه نهایی چهارم
* مهرام - شهرداری گرگان
* برنده دیدار پنجم نفت آبادان و طبیعت - ذوب آهن
- زمان این دیدارها متعاقبا اعلام می شود

نیمه نهایی پنجم
* شهرداری گرگان - مهرام
* ذوب آهن - برنده دیدار پنجم نفت آبادان و طبیعت

- زمان این دیدارها متعاقبا اعلام می شود

کد خبر 6080967

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­