Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: فراخوان ایجاد دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی در اردبیل منتشر و بزودی شاهد راه اندازی این دفاتر در سطح استان خواهیم بود.

شفیع شفیعی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور فراخوان ایجاد دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی در اردبیل منتشر و بزودی شاهد راه اندازی این دفاتر در سطح استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، تصریح کرد: این طرح با رویکرد اجتماع محور و مشارکت جامعه محلی و با هدف ارتقا وضعیت اجتماعی، فرهنگی، محیطی، اقتصادی و مسکن خانواره های ساکن در حاشیه شهر ها ایجاد خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه سمن ها و موسسات خیریه فعال در زمینه های توسعه محلی و کاهش آسیب های اجتماعی می توانند در این طرح مشارکت داشته باشند، افزود: مراکز پژوهشی، علمی و پژوهشکده های دارای تجربه و مهندسان مشاور دارای صلاحیت در حوزه های شهری نیز می توانند در این طرح مشارکت داشته باشند.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: تیم های کارشناسی دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی شامل یک مدیر و 5 کارشناس خواهد بود که شرکت کنندگان در فراخوان باید زمینه حضور آنها را فراهم کند.

 

شفیعی، عنوان کرد: علاقمندان می توانند تا 7 آبان ماه با مراجعه به سایت اینترنتی استانداری اردبیل به نشانی www.ostan-ar.ir در این فراخوان ثبت نام کنند.

 

مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، یادآور شد: این دفاتر به عنوان کانون تمرکز نیروهای محلی و فرا محلی در امر توسعه هستند و هدایت و راهبری فعالیت های برای پرهیز از موازی کاری در برنامه ها را برعهده خواهند داشت.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اینفوگرافی کانون های مساجد شورای شهر تهران سازمان اوقاف و امور خیریه ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مقام معظم رهبری عربستان دفاتر تسهیلگری انتشار فراخوان خدمات شهری حاشیه شهر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل شهردار اردبیل گفت: طولانی‌ترین دوچرخه سواری هوایی روی آب کشور در ۴ لاین به طول ۱۵۰ متر توسط بخش خصوصی طی چندماه آینده در مجموعه گردشگری و تفریحی دریاچه شورابیل راه اندازی می‌شود.
محمود صفری: بیان اینکه توسعه مجموعه گردشگری و تفریحی به عنوان تنها دریاچه طبیعی داخل شهر کشور در برنامه‌های کاری شهرداری قرار دارد، افزود: لاین دوچرخه هوایی، جنب اسکله قایقرانی دریاچه شورابیل و با ارتفاع ۸ متری روی آب توسط بخش خصوصی راه اندازی می‌شود که در حال حاضر این طرح در مرحله اخذ مجوز از اداره کل استاندارد است.
شهردار اردبیل ادامه داد: عملیات عمرانی ایجاد لاین دوچرخه هوایی به زودی آغاز و تلاش می‌کنیم این طرح را ظرف مدت چندماه آتی تحویل شهروندان دهیم.
صفری با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مجموعه گردشگی و تفریحی شورابیل اضافه کرد: این مجموعه با توجه به موقعیتش دارای ظرفیت‌های بسیاری جهت سرمایه‌گذاری است و شهرداری ازهرگونه طرح و ایده سرمایه‌گذاران استقبال و حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل