Web Analytics Made Easy - Statcounter

فائزه هاشمی، عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر انتصابات سیاسی در شهرداری تهران گفت: برای کار‌های مدیریتی تخصص افراد مهم است، اما متاسفانه ملاک قرار دادن مبنای طایفه، حزب و گروه و باند حتی در مورد خود اصلاح طلبان هم این امر مصداق دارد و افراد بر اساس توانایی‌هایشان در کار‌ها قرار نمی‌گیرند و شاخص‌های مدیریتی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای مثال در شهرداری و یا نهاد‌هایی که اکنون دست اصلاح‌طلبان است، شاهد هستیم که انتصابات افراد از روی گروه، حزب و باند بیشتر صورت می‌‎گیرد تا به تخصص افراد توجه شود.

وی افزود:از  اصلاح طلبان همانگونه که از نامشان مشخص است انتظار می‌رود در عین انتقاد، تلاش کنند تا مسائل را اصلاح‌کنند نه اینکه همان سیستم را تکرار کنند، چراکه مردم به آنان رای دادند که آن مسائل را دوباره آنگونه نبینند.

هاشمی در مورد جلسات حزب کارگزاران سازندگی نیز خاطرنشان کرد: جلسات حزب کارگزاران پیگیری می‌شود، اما ما قدرت اجرایی در کشور نداریم و مهم این است که تصمیمات چقدر اجرایی شود.

وی ادامه داد: ما تصمیمات را می‌گیرم و برای اعضای شورای شهر، نمایندگان مجلس و بخشی‌هایی از دولت که فکر می‎کنیم برایشان موثر است می‌فرستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پروانه کریم‌زاده با اشاره به بیست و چهارمین همایش مغز و اعصاب کودکان که با محوریت کاربرد هوش مصنوعی در طب اعصاب کودکان در تهران درحال برگزاری است، گفت: بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی بیش از ۶۰ درصد  بیماری های اعصاب کودکان،  درمان می‌شود.

اشرفی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان هم گفت: بیشتر بیماری‌های اعصاب، بیماری هایست که با دارو و گاهی بدون دارو درمان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان افزود: برای نخستین بار بیماری‌هایی که تصور نمی‌شد در ایران باشد، تشخیص داده شد و یک گروه بین المللی به تشخیص و درمان بیماری‌های مغز و اعصاب کودکان کمک خواهد کرد.

محمد مهدی ناصحی فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان نیز گفت: در این همایش علاوه بر طرح بیماری‌های شایع و روش‌های درمان آن، بروز رسانی دانش‌ها در این زمینه نیز مطرح خواهد شد.

احمد آبادی دیگر فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان نیز درباره همایش مغز و اعصاب کودکان گفت: دراین همایش ۱۵ پنل علمی طراحی شده که با حضور استادان مجرب و جوان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان از آخرین دستاورد‌های علمی آگاه می‌شوند.

بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان از دیروز چهارشنبه در مرکز قلب تهران به میزبانی ­دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد و تا دو روز آینده­ ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • آخرین مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی