Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی گفت: 14 موکب این استان با آمادگی کامل برای زائران امام حسین (ع) در اربعین سال جاری خدمات رایگان ارائه می کنند.

سید حسن حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک موکب درسامرا، یک موکب در شهر نجف، 6 موکب در کربلا، چهار موکب در بین نجف و کربلا و یک موکب در «ایواوغلی» در ایام اربعین خدمات عرضه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین یک موکب مرزی ویژه بازرگان برای زائران خارجی تدارک دیده شده است تا زائران اهل ترکیه و جمهوری آذربایجان بعد از استراحت در این موکب عازم کربلای معلی شوند.
وی ادامه داد: خدمات موکب های آذربایجان غربی در پیاده روی اربعین رایگان است و حدود 600 خادم در موکب های این استان خدمت رسانی می کنند.
مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی بیان کرد: این موکب ها برای بیش از 56 هزار نفر در هر روز جیره غذایی گرم و سرد توزیع می کنند و 24 هزار نفر را در روز اسکان می دهند.
حسینی اضافه کرد: خدمات رایگان موکب های ایرانی و همچنین موکب های آذربایجان غربی در پیاده وری اربعین شامل تمامی خدمات بهداشتی، تغذیه و درمانی است.
به گزارش ایرنا 8 آبان 1397 مصادف با روز اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و زائران حسینی از هم اکنون در شوق زیارت آن حضرت به سر می برند.
شماره حساب های 1225812717851 بانک انصار و 6041111 بانک رسالت پذیرای کمک های مردمی به ستاد اربعین است.
همچنین شماره حساب های 122542717851 بانک انصار و 010303353500 بانک ملی نیز پذیرای کمک های مردمی جهت بازسازی عتبات عالیات است.
9918/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ستاد عتبات عاليات موكب آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد