Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پژمان نوری که به عنوان بازیکن و مربی امروز روی نیمکت ملوان حضور داشت بعد از مساوی بدون گل مقابل فجر سپاسی در نشست خبری گفت: در نیمه اول، بازی جان‌داری را شاهد نبودیم، در نیمه دوم بازی بهتر شد اما خیلی کار داریم، از اینکه بازیکنان ملوان تمام توانشان را گذاشتند شکی نیست ولی انرژی‌مان به قدری نبود که در زمین خودمان برنده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به روزهای آینده امید داریم، ما نتوانسته‌ایم هنوز کاری کنیم، روز قبل فقط یک جلسه تمرین داشتیم که در حد ۲۰ دقیقه بود، بعد از آن هم بازیکنان ما در هفته گذشته تمرین مناسبی برای این بازی نداشتند. با توجه به این مشکلاتی که داشتیم خوب بازی کردیم اما به پیروزی نرسیدیم.

نوری در مورد اینکه بسیاری از هواداران امیدوارند با بازگشت شما و مازیار زارع ملوان به روزهای اوجش برگردد، اظهارداشت: این تیم خیلی کار دارد، باید زحمت بکشیم تا تیم به شرایط خوب گذشته‌اش برگردد. مهمترین چیز مسئله روانی است، در ۲۴ ساعت گذشته سعی داشتیم از نظر روحی و روانی شرایط تیم را تغییر بدهیم، وقتی تیم چند باخت می‌آورد یا خوب نتیجه نمی‌گیرد یعنی اینکه بحرانی هست، مهم است که از این بحران خارج شویم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انرژی بازی روحی و روانی ملوان فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است

طاهری در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به حضور تیم ملی فوتسال در فینال جام ملتهای آسیا رویا رویی با تایلند میزبان بازی ها تاکید کرد: در دیدار نیمه نهایی مقابل ازبکستان واقعا همه ما استرس کشیدم تا توانستیم در نهایت در ضربات پنالتی برنده شویم. جا دارد این برد را به بچه های تیم ملی و هموطن های عزیزمان تبریک بگویم. همین که دلشان شاد شد خیلی خوب است.

وی افزود: شاید یک ذهنیتی از قبل بود که باید مقابل حریفان با اختلاف گل زیاد پیروز شویم اما الان دیگر همه کشورها پیشرفت کردند سرمایه گذاری های زیادی را در فوتسال داشته اند. هر چه جلو می رویم تیم ها پیشرفت می کنند الان در همین رقابت های امسال دیدیم تیم های مانند افغانستان، ویتنام و ازبکستان چقدر پیشرفت کرده اند. در حالی که این تیم ها در گذشته حرفی برای گفتن نداشتن. اما خوب برنامه ریزی کردند. خوب سرمایه گذاری کردند تا پیشرفت کنند. همین تیم تاجیکستان که تا نیمه نهایی بالا آمد حتی می توانست به فینال هم صعود کند. خود ازبکستان چند ماهی بود که لوپز را به عنوان مربی آورده که از بزرگ ترین مربیان تاریخ فوتسال است و برنامه ریزی دقیق و خوبی را برای حضور در رقابت های جام ملتهای آسیا داشتند. در بازی مقابل ایران هم نشان دادند خیلی خوب ما را آنالیز کرده اند. البته بچه ها ما هم به غیر از یکی- دو صحنه اشتباه با جنگندگی و دوندگی راه های حمله ازبکستان را گرفتند.

او اضافه کرد: تیم ملی مقابل ازبکستان موقعیت هایی هم ایجاد کرد اما یا به تیر دروازه خورد و یا از آنها استفاده نکردیم و چه بسا یکی از آنها گل می شد و اختلاف گل ها به دو می رسید می توانستیم با استرس کمی بازی را ادامه دهیم. در این طور بازی ها به دلیل اینکه فشار روی تیم ما زیاد است که حتما به فینال صعود کند استرس زیاد است اما تیم ازبکستان چنین استرسی را نداشت و فشاری روی آنها نبود. حالا باید به مصاف تیم ملی تایلند در حضور ۱۰-۱۵ هزار هوادار برویم و ان شاءالله با یک بازی خوب و کسب کاپ قهرمانی به ایران برگردیم.

این پیشکسوت فوتسال کشورمان در خصوص اینکه وحید شمسایی پیش از آغاز رقابت های جام ملتهای آسیا گفته بود این جام ملتها جام شگفتی ها خواهد بود تاکید کرد: بله در همان روز اول تساوی تایلند برابر میانمار که باعث شد میانمار اولین امتیاز خود را در رقابت های جام ملتها کسب کند شگفتی بزرگ خود را نشان داد. واقعا جام شگفتی ها بود. این نشان می دهد همه تیم ها کار می کنند. بهترین مربیان جهان را دارند. با برنامه می آیند. هیچ تیمی نیامده که ببازد و برود. نتایج هم همین را نشان می دهد ژاپن در همان مرحله گروهی حذف می شود. تاجیکستان تا نیمه نهایی بالا می آید و حتی می توانست فینالیست باشد. افغانستان هم همین طور است. فوتسال آسیا در دنیا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. کار برای مدعیان سخت خواهد شد.

طاهری در خصوص اینکه شرایط را برای تیم ملی در فینال جام ملتهای آسیا مقابل تایلند آنهم در حضور ۱۰-۱۵ هزار هوادار این کشور چگونه ارزیابی می کند گفت: به نظر من این شرایط را خود بازیکنان تیم ملی دوست دارند. انگیزه شان بیشتر می شود. بچه های ما به حضور پر شور تماشاگران عادت دارند. بازی جذابی خواهد شد. یک بار هم در سال ۲۰۰۸ تایلند میزبان این رقابت ها بود ما در فینال به مصاف این تیم رفتیم در آن روز هم هواداران تایلندی که به فوتسال علاقه دارند ورزشگاه را پر کرده بودند و ۵-۶ هزار هم نتوانستند وارد سالن بشوند با مانیتوری که بیرون ورزشگاه گذاشته بود بازی را دیدند.

او تاکید کرد: تیم ملی فوتسال تایلند همیشه از قدرت های اول آسیا بوده و مربی کاربلدی دارد بازیکنان خوبی هم دارد. اما بچه های ما هم انگیزه خوبی دارند تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است. لایق قهرمانی هستیم فدراسیون و کمیته فوتسال هم الحق شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم کردند. ان شاءالله شاهد قهرمانی باشیم.

کد خبر 847531 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم