Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، موقوفه زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان در مبدأ ورودی این شهر قرار دارد و در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع، همراه با امکانات رفاهی و بهداشتی، پذیرای زوار پاکستانی است که در مناسبت‌های مختلف به کشورمان سفر می‌کنند.
در ایام محرم و صفر، موکب امام خمینی(ره) در مرز میرجاوه و موکب امام خامنه‌ای (مدّظله‌العالی) در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان دو مکان اصلی استقبال، اطعام و اسکان زائران پاکستانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا زائرسرای امام رضا زاهدان زوار پاکستانی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود

کاردار سفارت پاکستان در کابل اعلام کرد سفر هیئت کشورش به افغانستان موفق بود و درباره تامین منافع مشترک نیز توافقاتی به دست آمد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عبیدالرحمان نظامانی» کاردار سفارت پاکستان در کابل اظهار داشت هیئت پاکستانی و مقامات حکومت کنونی افغانستان بر همکاری‌های تجاری و ترانزیتی توافقاتی انجام دادند.

وی افزود هیئت پاکستانی در سفر به کابل بر سر تامین منافع مشترک و تسهیل تجارت با افغانستان نیز توافق کرد.

نظامانی در پیام ویدئویی تاکید کرد سفر هیئت پاکستانی به افغانستان موفق بود.

کاردار سفارت پاکستان گفت این سفر بخشی از تلاش‌های پاکستان برای ایجاد روابط قوی با افغانستان در بخش‌های تجارت دو جانبه و ترانزیت بوده است.

هیئت پاکستانی به ریاست «محمد خرم آغا» معاون وزارت تجارت این کشور ششم فروردین ماه به کابل رفت و با مقامات طالبان از جمله «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت کنونی کابل دیدار و گفتگو کرد.

این هیئت از پاکستان و در پی حملات هوایی این کشور به ولایت‌های شرقی افغانستان به کابل سفر کرده بود.

دیگر خبرها

  • بازداشت مولوی پاکستانی حین تجاوز به دختر 12 ساله
  • سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد در استان سمنان
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • اوجی: مشکلی در تأمین بنزین سفر‌های نوروزی نداریم
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد