Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@02:26:46 GMT

عذرخواهی خواننده معروف پاپ به خاطر گاف ترانه جدیدش

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۵۲۰۰

عذرخواهی خواننده معروف پاپ به خاطر گاف ترانه جدیدش

رکنا: خشایار اعتمادی به خاطر استفاده نادرستِ واژه‌ها در ترانه جدیدش از مردم عذرخواهی کرد.

در برنامه رادیویی «کافه هنر»، شهاب شهرزاد کارشناس برنامه به این موضوع اشاره کرد که ترانه‌هایی که در دو سال اخیر منتشر می‌شوند، با اشکالات جدی زبانی رو‌به‌رو هستند، از جمله کاربرد نادرست واژه‌ها، تالیف بسیار ضعیف و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که باعث تنزل زبانی شده است و در آخر مُهر و امضای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم پای این ترانه‌هاست.

به گزارش خبرآنلاین، در ادامه این برنامه به عنوان نمونۀ استفاده نادرست از واژه‌ها، اثر جدید خشایار اعتمادی با عنوان «خواهشاً »پخش شد. سپس درباره نادرستی این کلمه با کارشناس برنامه بحث و این موضوع مطرح شد؛ خواهش واژه‌ای فارسی است که تنوین عربی نمی‌گیرد.

دقایقی بعد خشایار اعتمادی از طریق تماس تلفن پاسخگوی کافه هنر Art رادیو ایران شد. او در این باره گفت: «می‌شد تغییر این واژه، چند ماه طول بکشد، به ناچار آن ترانه را منتشر کردیم.»

این خواننده افزود: «عادت بدی در فرهنگ ما وجود دارد که گناهان را به گردن بغل دستی‌ها می‌اندازیم، و متقاضی، اثر بی‌محتوا می‌خواهد و سرمایه‌گذاران هم متناسب با تقاضا اثر تولید می‌کنند. واقعیت این است که مردم در دوره‌ای این موسیقی را می‌خواستند، اما امروز خوشحالم از نظرسنجی کافه هنر می‌شنوم که 91 درصد مردم از محتوای ترانه‌های پاپ ناراضی هستند.»

خشایار اعتمادی در پایان گفت: «همه به اندازه هم مقصریم، از جمله منی که کم کار شدم. رسانه ها که این کارها را پخش کردند، وزارت ارشاد که به آثار بی‌محتوا مجوز داد، و در آخر مخاطبان موسیقی.»

کافه هنر به تهیه کنندگی زهره سربازی و اجرای شهاب شهرزاد ساعت 15:50 از آنتن رادیو ایران روی موج FM ردیف 90 مگاهرتز و موج AM ردیف 558 کیلوهرتز پخش می شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن اجاره داده می شد! / مادر سوسن خلافکار بود! آخرین تماس رویا برای نجات! / این 5 عضو خانواده کنار هم جان باختند + عکس خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس مردی گریم کرد تا نوازندگان خیابانی تهران را سرکیسه کند! پسرو دختر نوجوان در خیابان تزریق کردند! / محمد مقصر بود! +عکس وصیتنامه عمه ثروتمند وسوسه شومی داشت! پیرمرد تهرانی پسرش را با بنزین به آتش کشید! این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس این مرد تروریست خاشقجی قلابی است + عکس و فیلم ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس درآوردن چشم ترسناک ترین مراسم در ماه رجب+16+تصاویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خودکشی 2 دختر و یک پسر تهرانی در یک روز! + جزییات دردناک خودکشی شراره رخام با تفنگ + عکس دعوای زشت یک مرد با زن مسافر در هواپیما +فیلم راز 63 جنین در گورستان چیست؟! این کودک رامهرمزی با 700 میلیون تومان کور نمی شود / مردم کمک کنید! + فیلم قیمت جان این هفت تیرکش 800 میلیون تومان بود! / در اسلامشهر چه شد؟! قاتلان و شاهدان پرونده خاشقجی در معرض اعدام هستند حادثه دردناک پشت سر خانم مجری در برنامه تلویزیونی+ فیلم عزیز شکر ریز هنرمند پیشکسوت درگذشت +عکس اتفاقی شوم و وحشتناک در پارتی شبانه دانشجویی+ عکس فردوسی پور ممنوع التصویر شد، دیدار پرسپولیس را احمدی گزارش خواهد کرد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه شهرزاد هنر Art خواننده شهرزاد خواننده عذرخواهی اینستاگرام خشایار اعتمادی مردم عکس دختر قتل ایران فیلم اینستاگرام ایرانی تهران زندگی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، شانزدهمین جلسه کافه انجمن توسط دانشجویان تشکل انجمن اسلامی تحکیم وحدت در سالن روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.

کافه انجمن هر هفته با موضوعات مهم روز تشکیل می‌شود.

دانشجویان در این جلسه به موضوع «حجاب فطری است یا اکتسابی؟ » با زیر موضوعات زیر پرداختند:

۱_ جمهوری اسلامی چرا باید برای مبارزه با بی‌حجابی هزینه کند؟

۲_ از نظر مخالفین حجاب؛ حدود پوشش چقدر است؟

۳_ حجاب محدودیت است یا مصونیت؟

۴_ وضعیت حجاب در زمان شاه چگونه بوده است؟

۵_ تفاوت کرامت زن در جمهوری اسلامی با غرب چیست؟

۶_ نحوۀ برخورد پلیس با زنان در ایران و غرب چه تفاوتی دارد؟

در پایان حضار جلسه به جمع بندی زیر رسیدند:

جمهوری اسلامی ایران، داعیه‌دار پرچم‌داری تمدن اسلامی است لذا بدیهیست که در مسئله حجاب سفت و سخت برخورد کند و حتی با اینکه امروز، حجاب به مسئله‌ای حکومتی مبدل شده و بی‌حجابی به نوعی نماد مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است، حاضر نباشد اجبار حجاب را بردارد. مسئله حفظ چارچوب‌های اجتماعی و حیا در جامعه ما به قدمت تمدن ماست و نمی‌شود اجازه داد که کسی بخواهد ناموس ایرانی را دست مایه اهداف شوم خود کند. لذا به این ترتیب است که کشور و ملت ما شهید می‌شوند و شهید تربیت می‌کنند اما ذره‌ای از این خط قرمز عقب نمی‌کشند. بحث اتخاذ سیاست‌های فرهنگ‌سازی و یا برخورد با هنجار شکنان بحثی جداست و در اینجا صرفا از دلیل هزینه دادن جمهوری اسلامی برای امر حجاب صحبت کردیم. در ادامه لازم به ذکر است کرامت زن در حکومت و گفتمان انقلاب اسلامی با جامعه غربی زمین تا آسمان متفاوت است و در حالی که غرب زنان را دستمایه پیشرفت صنعت مد و فشن و... قرار داده، در ایران روی زن به عنوان یک انسان تمدن ساز حساب باز می‌شود. نوع برخورد مردان یک جامعه با زنان آن تا حدی بیانگر تفاوت کرامت گذاری آن‌ها در جامعه نیز می‌باشد. زنان در جامعه غرب به نوعی ابزار هوسرانی مردان شده‌اند و تنها با عریان ساختن خود می‌توانند ابراز وجود کنند که این کاملا مخالف گفتمان امامین انقلاب است.

ضمن اینکه باید اضافه کنیم اینکه بعضی می‌گویند حجاب مانع فعالیت‌های اجتماعی است و زنان را محدود می‌کند هم سخن درستی نیست. اتفاقا حجاب امنیت و آرامش خاطر زنان را برای حضور در اجتماع تامین می‌کند. اما بدیهی است که به واسطه حجاب محدودیت‌هایی برای زنان اعمال می‌شود و مسلما نمی‌توانند آزادانه هر فعالیتی داشته باشند اما با یک بینش عالی می‌شود این محدودیت را برای احیای سلامت جامعه پذیرفت.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1229407 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن