Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرغفرانی در گفتگو با خبرنگار برنا در تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی گفت: اداره کل ورزش و جوانان در طول 7 ماه اخیر شاهد برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی – ورزشی بوده است که از بین آنها باید به برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی روستاهای استان البرز ، برگزاری اولین دوره فستیوال هنرهای رزمی استان البرز به میزبانی شهرستان فردیس، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در حصار، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در عظیمیه، تجلیل از برترین های فوتبال استان البرز، برگزاری جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان 14 الی 19 سال جرایم غیر عمد استان البرز، برگزاری جلسه همکاری و همفکری با فعالان بخش صنعت و معدن ، برگزاری جلسه هماهنگی بازیهای آسیایی و المپیک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا به میزبانی البرز، برگزاری مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر، مسابقات کشوری آفرود،تنیس مناطق پنجگانه کشور در البرز (دختران)، اولین دوره مسابقات نونهالان آهنین،همایش پیاده روی در کمالشهر، افتتاح پیاده راه جوان، جشن تجلیل از جوانان نخبه استان، جشن گرامیداشت روز خلیج فارس، جشنواره نشاط و امید و تجلیل از جوانان برتر،برپایی کرسی آزاد اندیشی به مناسبت هفته جوان، فراهم ساختن زمینه دیدار جوانان با امام جمعه به مناسبت هفته جوان، دیدار جوانان با مسئولان استان به مناسبت هفته جوان، برپایی نمایشگاه اشتغال و حمایت از کالای ایرانی نیز از دیگر برنامه های این اداره کل در 7 ماه اخیر بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت:همچنین برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اداره کل، برگزاری همایش کارآفرینی، برگزاری اردوی تیم ملی پنجاک سیلاب رزمی به میزبانی استان البرز، بازدید استاندار از پروژه 6 هزار نفری انقلاب اسلامی کرج و پیست بین الملی دیزین، تجلیل از مدال آوران کاراته استان، برگزاری اردوی تیم ملی کشتی در البرز، برگزاری نشست همکاری و همفکری با اعضای انجمن گردشگری نیز از دیگر برنامه های فرهنگی – ورزشی بشمار می رود. 

غفرانی ادامه داد: تشکیل جلسه کمیته تخصصی مشارکت حفاظت از محیط زیست ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز، جلسه بررسی برنامه ها و اهداف حوزه ورزش در سال 97 ، جلسه و دیدار با مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت، برگزاری جلسات متعدد هماهنگی جهت برگزاری برنامه پاکداشت طبیعت با مسئولان استان، هیئتهای ورزشی، سازمانهای مردم نهاد و ...، اولین راند مسابقات درگ قهرمانی کشور یادواره شهدای هفتم تیر به میزبانی استان البرز، برگزاری آئین کشوری ترویج فرهنگ پهلوانی استان البرز، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان با حضور وزیر ارتباطات و معاون وزارت امور خارجه در استان البرز، حضور دکتر داورزنی در کرج و بازدید از تمرین تیم ملی تیراندازی باکمان، برگزاری کارگاه پژوهش سلامت اجتماعی جوانان، برگزاری کلاس مقدماتی وزنه برداری بانوان نیز از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان البرز بوده است. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد

حمیده صادقی در گفت‌وگو با مهر ضمن ابراز رضایت از کیفیت و کمیت رقابت‌های انتخابی کوراش بانوان در زاهدان اظهار کرد: فدراسیون ووشو بستر مناسب را در قالب یک برنامه‌ریزی خوب برای کوراش ترسیم کرده که خوشبختانه این ورزش همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون ووشو گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور در زاهدان با حضور ۲۰۰ ورزشکار و مربی از ۱۸ استان کشور در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد و میزبانی زاهدان نیز با شرایط خوبی به همت هیأت استان سیستان و بلوچستان و مسئولین استانی برگزار شد.

حمیده صادقی تصریح کرد: کوراش به یک رشته‌ی مدال‌آور برای ورزش کشور تبدیل شده و فدراسیون ووشو هم بستر خوب و منطقی را در قالب برنامه‌ریزی برای این رشته‌ی مهیج فراهم کرده و سطح کمی و کیفی بالای این رویداد رقابتی نیز بیانگر ادامه مسیر پیشرفت کوراش بانوان ایران است.

سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون ووشو با بیان اینکه کوراش بانوان رویدادهای مهم بین‌المللی را پیش رو دارد، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات که به منزله انتخابی تیم ملی هم محسوب می‌شد، این امیدواری را به وجود آورد که یک تیم ملی قدرتمند راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا تهران شود و برای ورزش کشور افتخارآفرینی کند.

کد خبر 6081967

دیگر خبرها

  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • صدای همیشه جوان
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته