Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:33:11 GMT

دیدار محمد بن سلمان با وزیر خزانه‌داری آمریکا

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۵۷۲۴

وزیر خزانه‌داری آمریکا در دیدار با ولیعهد عربستان بر تقویت روابط تجاری دو کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری واس عربستان اعلام کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور شامگاه دوشنبه با استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا در ریاض دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار بر اهمیت شراکت استراتژیک میان ریاض و واشنگتن و نقش آینده این شراکت بر چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن سلمان و منوچین در جریان این دیدار درخصوص روابط دوجانبه و راهکارهای تقویت آن در زمینه‌های تجاری و سرمایه گذاری بحث و تبادل نظر کردند.

دو طرف در این دیدار همچنین درباره مسائل دیگر از جمله تلاش‌های مشترک عربستان و آمریکا در زمینه مقابله با فساد و تامین مالی تروریسم گفت‌وگو کردند.

در این دیدار خالد بن سلمان، سفیر عربستان در آمریکا، محمد بن عبدالله الجدعان، وزیر دارایی عربستان، مارتینا استرونگ، کاردار آمریکا در ریاض و لی مایر، دستیار منوچین نیز حضور داشتند.

منوچین دوشنبه برای شرکت در کنفرانس تجاری و سرمایه‌گذاری در ریاض موسوم به "داووس صحرا"  وارد عربستان شد.

این کنفرانس به دنبال قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در آنکارا، از سوی ده‌ها مقام و شرکت بزرگ بین‌المللی تحریم شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان را به بیمارستان بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، منابع سعودی از انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربسان به بیمارستان ملک فیصل جده خبر دادند.

دیوان پادشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ملک سلمان برای انجام آزمایش های معمولی به این بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه دیوان پادشاهی عربستان، ملک سلمان برای انجام معاینات معمولی که چند ساعت طول می‌کشد پذیرش شده است.

ملک سلمان سال ۲۰۱۵ پادشاه عربستان شد. پادشاه ۸۸ ساله عربستان در ماه مه ۲۰۲۲ نیز به منظور انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود. پادشاه عربستان سعودی سال‌هاست که به شدت بیمار است. پس از او قدرتمندترین مرد کشور همچنان محمد بن‌سلمان پسر پادشاه عربستان محسوب می‌شود.

خانواده سلطنتی عربستان به‌ندرت در مورد وضعیت سلامتی پادشاه این کشور اظهار نظر می‌کنند. ملک سلمان در سال ۲۰۲۰ نیز برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کد خبر 6087877

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟