Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-19@16:41:23 GMT

تجمع زودهنگام پرسپولیسی‌ها در آزادی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۵۷۴۷

مهر: دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ساعت ۱۸:۳۰ امروز بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. با این حال هواداران سرخپوشان پایتخت استقبال زیادی برای تماشای بازی از صبح امروز داشتند.

درحالی‌که بیش از ۹ ساعت تا آغاز بازی باقی مانده بود، حدود ۱۵ هزار تماشاگر اطراف ورزشگاه آزادی حضور داشتند؛ همین امر سبب شد تا مسئولان از ساعت ۸ صبح امروز درب غربی ورزشگاه را به روی آنها باز کنند تا بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استقبال گرم هواداران پرسپولیس از این بازی، سبب بروز ترافیک در ورودی‌های پارکینگ ضلع شرقی ورزشگاه آزادی شد.

بازار فروشندگان ساندویچ و پرچم از همان ساعات اولیه صبح امروز، داغ بود؛ حضور آنها در اطراف ورزشگاه آزادی چشمگیر بود.

راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی حضور گسترده‌ای در اطراف ورزشگاه آزادی داشت تا تردد هواداران و همچنین سایر وسایل‌نقلیه به سهولت انجام شود.

هوادارانی که بلیت خود را به صورت اینترنتی تهیه کرده بودند، با ارائه کارت ملی توانستند بلیت‌های خود را بگیرند و وارد ورزشگاه شوند.

بازار سیاه بلیت‌فروشی از همان ساعات اولیه در اطراف ورزشگاه به چشم می‌خورد و دلالان قیمت طبقه اول را بین ۱۵۰ الی ۵۰۰ هزار تومان اعلام می‌کردند.

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی در نوع خود بی‌نظیر است و به نظر می‌رسد ورزشگاه آزادی تا ظهر امروز مملو از تماشاگر شود.

محوطه داخلی ورزشگاه نظافت کامل شده بود و هواداران نیز تا حد امکان نظافت مجموعه را رعایت می‌کردند.

ورودی بازیکنان و خبرنگاران به داخل ورزشگاه آزادی، مرمت شده بود تا مسئولان ورزشگاه آمادگی خود را به رخ مدیران AFC برای برگزاری بازی فینال بِکِشند.

حدود ۱۵ هزار هوادار پرسپولیس تا ساعت ۸:۳۰ صبح امروز در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مصطفی صداقت شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه این دو تیم هویت جغرافیایی منطقه خودشان هستند، گفت: اگرچه با تیم تراکتور لحظات خوبی داشتیم، اما اکنون به عنوان کادر فنی نساجی موظف به ارائه فوتبال با کیفیت و تلاش برای برد نساجی هستیم   مربی نساجی افزود: تمرین‌های این تیم پس از حضورِ ساکت الهامی در ورزشگاه شهید وطنی انجام می‌شود تا حس خوبی بین سرمربی تیم و کادر فنی نساجی با تماشاگران ایجاد شود.

او با دعوت از هواداران نساجی برای حضور در ورزشگاه ادامه داد: حضور تماشاگران انرژی مضاعفی به تیم می‌دهد و باعث می‌شود در روز‌های سخت گام‌های محکم‌تری برداریم.

مربی نساجی با ابراز امیدواری برای بازگشت روز‌های خوب این تیم و پشتِ سرگذاستن بدشانسی‌ها گفت: اشتباهات بازیکنان قطعا در آینده نزدیک رفع می‌شود و روز‌های خوب سراغ این تیم خواهد آمد.

مصطفی صداقت تمام ارکان نساجی شرح وظیفه خودشان را به بهترین کیفیت ارائه می‌دهند و به هواداران قول می‌دهیم که کم‌کاری در هیچ زمینه‌ای وجود ندارد.

نساجی و تراکتور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار هم می‌روند

نساجی با ۱۶ امتیاز از ۲۴ بازی در رتبه پانزدهم و تراکتور با ۴۰ امتیاز تیم چهارم جدول قرار دارند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • ساعت دقیق پخش بازی لیورپول و آتالانتا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • ساعت دقیق بازی منچسترسیتی و رئال مادرید امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳