Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:21:15 GMT

ارائه خدمات توانبخشی در موکب های بهزیستی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۵۸۳۲

ارائه خدمات توانبخشی در موکب های بهزیستی

علیرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از برپایی موکب علی اصغر(ع) اداره کل بهزیستی استان در راستای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: موکب (شماره 1) واقع در مسیر نجف به کربلای معلی عمود ۱۱۸۲ و موکب (شماره ۲) واقع در 15 کیلومتری جاده ماهیدشت رو به روی سیمان سامان پذیرای زائران حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موکب (شماره ۲) بهزیستی استان واقع در جاده ماهیدشت که در محل برگشت زوار قرار دارد، علاوه بر پذیرایی زائران از طریق غذای گرم، خدمات توانبخشی را نیز ارائه می کند.

مسئول شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: خدمات توانبخشی ارائه شده در موکب بهزیستی استان شامل تعمیرات ویلچر، واکر، عصر و سمعک است.

وی همچنین از فعالیت غرفه پرسمان دینی، مشاوره مذهبی و توزیع بسته های فرهنگی رایگان بین زوار سیدالشهدا(ع) در این موکب ها خبر داد.

محمدی همچنین از استقرار ماشین اورژانس اجتماعی بهزیستی(123) این اداره کل در راستای خدمات لازم به مراجعه کنندگان خبر داد و عنوان کرد: برای سومین سال است که اداره کل بهزیستی استان با برپایی موکب از زوار حسینی پذیرایی می کند.

کد خبر 4438641

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 حوزه توانبخشی موکب اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه خرم آباد سنندج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد

شهبازی معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی یزد، قریب به ۳۰ هزار ثوب پوشاک به مبلغ یک میلیارد تومان به اداره کل بهزیستی استان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل پوشاک و کفش در مرحله اول در سال ۱۴۰۳ انجام شد، افزود: قرار است تحویل این کالا‌ها در مراحل بعدی نیز ادامه داشته باشد.

معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد ادامه داد: این اقلام بین مددجویان موسسه‌های خیریه وابسته به این مجموعه توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند