Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی | درگیری ها همچنان میان فردوسی پور و مسئولان شبکه 3 ادامه دارد.به گزارش بلاغ،ورزش 11 - درحالی که قرار بود شب گذشته برنامه نود پخش شود، مسئول روابط عمومی شبکه 3 در بیانه ای اعلام کرد که به دلایل اختلافات موجود این برنامه پر طرفدار دوشنبه مورخ 30 مهر  پخش نخواهد شد.

 

در همین راستا دقایقی پیش خبر هایی مبنی بر ممنوع التصویری فردوسی پور منتشر شد و همچنین بازی حساس امروز میان پرسپولیس برابر السد را نیز که قرار بود او گزارش کند را محمدرضا احمدی پذیرفته است و به این شکل درگیری ها بالا خواهد گرفت چون دیگر جایی برای حضور گزارشگر مطرح فوتبال ایران با تمامی هوادارانش  وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، این هفته‌ها هواداران فوتبال در ایران عادت کرده‌اند ظهرهای شنبه یا یکشنبه منتظر شنیدن خبر گلزنی شهاب زاهدی در ژاپن باشند.

باورکردنی نیست، اما زاهدی طوری کارش را در جی‌لیگ توفانی شروع کرده که انگار هزار سال خودش را برای بازی در این مسابقات آماده کرده بود. او که برای آویسپا فوکوکا توپ می‌زند، از زمان حضورش در این تیم به مصاف همه بزرگان فوتبال ژاپن رفته و دروازه آنها را تهدید کرده است.

زاهدی این هفته هم در جریان تساوی با جوبیلو ایواتا هر دو گل تیمش را زد تا آمارش در جی‌لیگ را به ۵‌گل و یک پاس‌گل در ۶‌بازی برساند. آیا واقعا این همان فورواردی است که با فرصت‌سوزی‌هایش کفر هواداران پرسپولیس را بالا می‌آورد؟ آیا فقط فشار روانی ناشی از توقعات بالا این کار را با او کرده بود؟

کد خبر 845924 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • ستاره پرسپولیس دیدار با سپاهان را از دست داد
  • اسماعیلی‌فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • اسماعیلی فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • واکنش سپاهان به محرومیت رضاییان: گزارش بازی چیز دیگری است!
  • برنامه محبوب در ایران فیلتر شد!
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟