Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@19:22:11 GMT

پرداخت صدقه به روش نوین جایگزین روش های سنتی شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۶۱۷۷

پرداخت صدقه به روش نوین جایگزین روش های سنتی شود

سید جواد رضوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان این که بیش از 22 میلیارد ریال در نیمه نخست سال 97 در استان سمنان صدقه جمع آوری شد، افزود: سهم مردم این دیار در پرداخت صدقه با روش های نوین تنها 180 میلیون ریال بوده است.
به گفته وی، استفاده از فناوری های نوین در کمک های مردمی به فرهنگ سازی و نهادینه کردن استفاده از این فرصت فناورانه در کمک به مددجویان نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌ های جمع ‌آوری صدقه، افزایش سرعت در پرداخت، کاهش سرقت و هزینه نگهداری صندوق ها را به دنبال دارد.
رضوی تصریح کرد: بهره گیری از روش های نوین در پرداخت کمک های مردمی مانند برنامه های سکه و سنا شفاف سازی هزینه کردها از طریق ارسال گزارش ماهیانه و افزایش اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد راه اندازی شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: صدقه‌ های جمع ‌آوری ‌شده در سرفصل‌ های تامین جهیزیه، هزینه ‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.
به گزارش ایرنا، بیش از 90 هزار از خانوارهای استان سمنان مشترک خانگی صندوق ‌های صدقه کمیته امداد استان سمنان هستند.
9891/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی دانش آموزان و دانشجویان سرقت فرهنگ سازی کمک های مردمی مسکن راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد