Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، درپنج ماه نخست امسال 31نفر در اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوت ناشی از غرق شدگی 23نفر اعلام شده بود، 34درصدافزایش یافته است.

بنابر این گزارش از کل قربانیان غرق شدگی در 5ماه نخست امسال 29نفر مردو2نفرزن بوده است.ضمنا درمردادماه نیز آمارفوت ناشی از غرق شدگی 10مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

20 / 20 غرق شدگی مرگ 31 نفر در 5 ماه اول سال مرگ 31 نفر در اثر غرق شدگی در استان تهران قربانیان غرق شدگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: غرق شدگی قربانیان غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور

به گزارش خبرآنلاین ،طبق اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹ هزار و۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

ایسنا در خبری نوشت:بر اساس این گزارش، از این تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دوقلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهار قلو وتعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: بر این اساس حدود ۳.۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲ مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران با ۵ هزار و ۷۸۷ رویداد، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۸۴۷ رویداد و خوزستان با ۳ هزار و ۱۰۶ رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس گزارش مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، بر اساس آمارهای سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد ولادت‌ها به میزان ۴۰۵هزار و ۹۳۳ نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896474

دیگر خبرها

  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور
  • تهران، رکورددار چندقلوزایی در کشور
  • «تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • تهران بیشترین تعداد چند قلوزایی را در کشور دارد
  • تهران رکوردار چندقلوزایی در کشور