Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجلس شورای اسلامی صبح امروز - سه شنبه - با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و سید عباس عراقچی معاون سیاسی این وزارتخانه جلسه غیرعلنی تشکیل داد، در این جلسه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) بررسی شد.

مجلس شورای اسلامی صبح امروز - سه شنبه - با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و سید عباس عراقچی معاون سیاسی این وزارتخانه جلسه غیرعلنی تشکیل داد، در این جلسه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر ترکی نماینده مردم فریدن و فریدون شهر در مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد این جلسه اظهارداشت: رییس دستگاه دیپلماسی و معاون سیاسی وی در جلسه غیر علنی امروز توضیحاتی درمورد مذاکرات برجامی با اروپایی‌ها و آخرین وضعیت ایران در گروه ویژه اقدام مالی (FATF ) به نمایندگان ارائه کردند.
وی ادامه داد: در این جلسه ظریف و عراقچی همچنین درباره مذاکرات خود با گروه CFT اروپایی به نمایندگان مجلس توضیحاتی مطرح کردند.
نماینده مردم فریدن و فریدون شهر در مجلس یادآور شد: در ادامه این جلسه قرار است این دو دیپلمات ارشد به سوال های نمایندگان مجلس پاسخ دهند.
ترکی یادآور شد : همچنین قرار است رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و سه نفر از نمایندگان مجلس به قید قرعه در مورد CFT صحبت کنند.
به گزارش ایرنا، تا زمان ارسال این خبر جلسه غیرعلنی مجلس همچنان ادامه دارد./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید

به گزارش قدس آنلاین، در نشست علنی روز سه‌شنبه - ۲۸ فروردین ماه - مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت در مواد ۱۱۵۰ تا ۱۳۴۳ در دستور کار قرار گرفت و این مواد با رای موافق نمایندگان اصلاح شد.

پیش از این و طی ۲ روز گذشته از ماده (۱) تا ماده (۱۱۵۰) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته و تصویب شده بود.

ایرادات در مشارکت تجاری، احکام تفرقه اشخاص حقوقی، توقف نشر آگهی، انسجام شرکت‌ها، الزامی بودن اخذ مجوز از شورای رقابت، تجزیه شرکت‌ها، مجاز بودن ادغام ساده یا مرکب هر یک از شرکت‌ها در یکدیگر، ضرورت موافقت سازمان بورس با ادغام‌ها، تبدیل شرکت‌ها، جرائم مربوط به مدیرعامل و مدیران شرکت‌ها، احکام متفرقه، اداره اموال متوقف، آثار اعلام توقف و اداره اموال متوقف و تشخیص مطالبات از جمله مواردی است که در فصول این لایحه مطرح شده بود که اصلاح شد.

پس از پایان بررسی لایحه تجارت، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس در این باره گفت: این لایحه در پنج دوره مجلس و حدود ۲۰ سال بلاتکلیف مانده بود ولی به همت نمایندگان مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد.

وی افزود: متن این لایحه غنی و قوی است و حقوقدانان زیادی برای این لایحه کار کردند تا قانون جامع و قوی به تصویب برسد و این لایحه گام موثری در بحث تجارت و تعیین تکلیف شرکت‌ها ایفا خواهد کرد.

ذوالنوری از دولت، کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، معاونت قوانین و نمایندگان مجلس برای همراهی و همکاری در بررسی این لایحه قدردانی و خاطرنشان کرد: امید است این لایحه در مسیر رونق اقتصادی موثر واقع شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید
  • بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفت
  • درخواست بایدن از کنگره آمریکا برای تصویب بسته حمایتی از اسراییل
  • ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت رفع شد
  • خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۶ فروردین؛ حمایت قاطع نمایندگان از «وعده صادق» سپاه
  • حمله ایران علیه اسرائیل برنامه کاری مجلس نمایندگان آمریکا را تغییر داد
  • مجلس نمایندگان آمریکا هفته آینده لایحه حمایت از رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند
  • حمله ایران علیه اسرائیل برنامهٔ کنگره را به‌هم ریخت
  • برنامه کنگره آمریکا به‌هم ریخت
  • جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس در مورد حمله موشکی ایران به اسرائیل