Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، حمیدرضا کرموند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان، امروز، یکم آبان در جمع خبرنگاران از تامین و توزیع آب آشامیدنی مواکب لرستان در داخل و خارج استان خبر داد و گفت: دستگاه بسته‌بندی آب آشامیدنی شرکت آب و فاضلاب شهری با ظرفیت تولید روزانه ۵۰ هزار لیوان آب آشامیدنی در خدمت زوار اربعین حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تولید و توزیع دو میلیون بطری آب آشامیدنی در مرز مهران توسط شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان اشاره کرد و گفت: آب آشامیدنی تمام مواکب لرستان در داخل و خارج استان تولید و تامین می‌شود.
کرموند ادامه داد: آب آشامیدنی موکب‌های مستقر در ورودی و خروجی شهرستان خرم‌آباد و هم‌چنین موکب‌های ورودی و خروجی استان تا پایان اربعین حسینی تامین می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی اربعین زائران شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟

حجت بیرانوند با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۱۱ واحد نانوایی در لرستان، گفت: میزان مصرف آرد این واحد‌ها ۱۹۳ هزار و ۳۷ تن در سال است.

او اضافه کرد: میزان مصرف آرد خانه‌پزی در مناطق روستایی لرستان ۲۷ هزار و ۲۴۶ تن در سال ۱۴۰۲ و در مناطق عشایری نیز ۸ هزار و ۷۲۵ تن است.

مدیرکل غله و بازرگانی لرستان با بیان اینکه کل آرد مناطق روستایی شامل خانه‌پزی و مصارف نانوایی ۵۹ هزار و ۶۶۵ تن است، یادآور شد: ۱۶۰ هزار و ۶۱۸ تن آرد در مناطق شهری طی سال ۱۴۰۲ مصرف شده است.

 

او با اشاره به تجهیز تمام واحد‌های نانوایی در لرستان به کارتخوان هوشمند، بیان کرد: سهمیه آرد این واحد‌ها بر اساس تراکنش قابل‌قبول کارتخوان‌ها تخصیص می‌یابد.

بیرانوند با اعلام اینکه یک واحد نانوایی در مرکز لرستان نان کامل عرضه می‌کند، خاطرنشان کرد: تعداد واحد‌های نانوایی با آرد کامل در آیندۀ نزدیک افزایش می‌یابد.

مدیرکل غله و بازرگانی لرستان با تأکید به اینکه آمار دقیقی از دورریز نان در لرستان در دسترس نیست، خاطرنشان کرد: براساس مطالعات و تحقیقات انجام‌شده در کشور آمار مختلفی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد بیان شده است.

او بیان کرد: سرانۀ مصرف آرد در لرستان ۱۴۴ کیلوگرم در سال و سرانۀ مصرف نان نیز ۱۷۸ کیلوگرم در حال حاضر است.

بیرانوند با بیان اینکه ۱۲۷۰ واحد نانوایی لواش، ۵۲۵ واحد نانوایی سنگک، ۴۱ واحد نانوایی تافتون، ۱۴۱ واحد نانوایی بربری و ۳۴ واحد نانوایی ساجی در لرستان، نان موردنیاز مردم را تولید و عرضه می‌کنند، اعلام کرد: نان لواش بیشترین مصرف را در این استان به خود اختصاص داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • آب آشامیدنی کنارک پایدار شد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد