Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:03:44 GMT

«بند محکومین» نقد و بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۶۴۶۹

«بند محکومین» نقد و بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی رمان «بند محکومین» نوشته کیهان خانجانی که به تازگی توسط نشر چشمه منتشر شده، روز جمعه ۴ آبان در شهر کتاب الف برگزار می‌شود.

در این نشست عنایت سمیعی، شهریار وقفی‌پور و مهسا محب‌علی در کنار نویسنده کتاب حضور خواهند داشت و به گفتگو و نقد این رمان می‌پردازند.

بند محکومین در زمره آثار ساختارگرا، جریان‌گریز و ضدژانر می‌گنجد و روایت تجربه خاصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقات رمان در زندان لاکان رشت می‌گذرد؛ در بند محکومین. هر زندانی در این بند گذشته‌ای دارد و خانجانی با روایت زندگی هر کدام در تلاش است تا پیوندی میان این آدم‌ها بسازد تا ساختار داستانش تکمیل شود.

زبان قصه‏‌گو و غیرتوصیفی نویسنده نیز به این ضرباهنگ افزوده شده و اثر را با سرعت پیش می‌راند.

نشست نقد و بررسی این رمان روز جمعه ۴ آبان از ساعت ۱۷ در شهر کتاب الف واقع در زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، ‌میدان الف، انتهای الف شمالی، پلاک ۱ برگزار می‌شود.

کد خبر 4438703 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات ایران ادبیات داستانی رمان ایرانی شهر کتاب نشر چشمه اربعین ۹۷ کتاب و کتابخوانی ادبیات نمایشگاه فرانکفورت نمایشگاه کتاب فرانکفورت ادبیات جهان معرفی کتاب ترجمه بازار نشر میراث فرهنگی گردشگری فرهنگ عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بازار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه چهارم از درس‌گفتار مجازی «بازتابِ دین در علم، هنر و فناوری» با موضوع دین و روان شناسی به همت بنیاد آیت الله حائری برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی استاد تمام گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

کد خبر 6061844 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • سید‌الساجدین از زاویه روایت سید‌مهدی شجاعی + فیلم
  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • «آفتاب غریب» منتشر شد