Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکانیزم اعلامی از سوی دولت و بانک مرکزی در نحوه پرداخت دینار مورد نیاز زائران اربعین از طریق برخی شعب محدود در نجف و کربلا و معطلی طولانی مدت زائران، واکنش "حجت‌الاسلام پناهیان" را در پی داشت. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ اجتماعی سفر نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ روز گذشته گزارشی از معطلی طولانی زائران اربعین حسینی در خاک عراق برای دریافت دینار عراقی تخصیص به زائران با قیمت 96 ریال منتشر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشاره شد در مکانیزمی که دولت و بانک مرکزی برای تخصیص ارز زائران اربعین درنظر گرفته‌اند، زائران باید داخل کشور هزینه ریالی دینار مورد نیاز خود را از طریق یک "بات" تعبیه‌شده در پیام‌رسان "بله" به‌صورت کامل پرداخت کنند و پس از خروج از مرزهای کشور، داخل خاک عراق در شهرهای نجف، کربلا، بغداد و با مراجعه به شعب محدود درنظر گرفته‌شده، دینار عراقی خود را تحویل بگیرند!

آیا چنین شیوه‌ای، شیوه مناسبی برای پرداخت ارز زائران است و آیا تعیین صرفاً چند شعبه محدود در چند شهر عراق باعث ازدحام خارج از حد تصور زائران در شعب تعیین‌شده برای دریافت دینار نخواهد شد؟! چرا باید صرفاً تعدادی شعبه محدود برای جمعیت میلیونی زائران اربعین درنظر گرفته شود تا عملاً بخش زیادی از وقت ارزشمند زائران که باید صرف زیارت شود، صرف ایستادن در صف دریافت ارز شود؟!

ساعت‌ها معطلی زائران اربعین در صف فقط برای 150هزار تومان مابه‌التفاوت ارز دولتی! گزارش میدانی| نگاه تبعیض‌آمیز بانک مرکزی به "زائران اربعین" و مسافران توریستی ترکیه و آنتالیا

همین مسئله و معطلی طولانی مدت زائران اربعین در صف برای دریافت دینار در برخی شعب محدود در کربلا و نجف، واکنش "حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان" را نیز در پی داشته است:

انتهای پیام/

Rsaadati/Psaadati/S2,1416/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اربعین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟

از دید رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، رقابتی به اسم سوپرلیگ اصلا وجود ندارد.

طرفداری | دیدار اخیر پاری سن ژرمن و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به دلایل مختلفی از جمله تقابل دو بازیکن فرانسوی، کیلیان ام باپه و عثمان دمبله حساس‌تر و پرتنش‌تر از هر زمان دیگری دنبال شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، علاوه بر این، دو باشگاه طی یک دهه گذشته در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا بارها با یکدیگر روبرو شده‌اند و درگیری‌های شدیدی در این دیدارها، از جمله "رِمونتادا" (بازگشت معجزه آسای بارسلونا در برابر پاری سن ژرمن) رخ داده است. اما تنش بین این دو باشگاه به موضوعی فراتر از رقابت‌های ورزشی تبدیل شده است. موضع‌گیری‌های متضاد دو باشگاه در قبال سوپرلیگ اروپا، شکاف عمیقی بین آنها ایجاد کرده است.

سوپرلیگ، بزرگترین نقطه اختلاف دو باشگاه

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به شدت از برگزاری سوپرلیگ اروپا حمایت می‌کند. در مقابل، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به طور علنی مخالفت خود را با این طرح اعلام و تأکید کرده است که پاری سن ژرمن هرگز در آن شرکت نخواهد کرد.

انتقاد تند ناصرالخلیفی از لاپورتا

الخلیفی در دیدار اخیر دو تیم، با لحنی تند از لاپورتا به خاطر حمایت از سوپرلیگ انتقاد کرد. او در مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو گفت:

من از لاپورتا پرسیدم که او می‌خواهد کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را بگیرد؟

الخلیفی که ریاست انجمن باشگاه‌های اروپا (ECA) را نیز بر عهده دارد، همواره از لیگ قهرمانان اروپا به عنوان مهمترین رقابت باشگاهی اروپا حمایت کرده است. او در ادامه صحبت‌های خود افزود:

برای من سوپرلیگ اصلاً وجود ندارد. لیگ قهرمانان اروپا بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. آنها در حال حاضر در این رقابت بازی می‌کنند و ما در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتیم. من مطمئنم که آنها به زودی از این طرح دست برمی‌دارند، چون اصلاً منطقی نیست. من همیشه گفته‌ام که درِ بازگشت به لیگ قهرمانان برای آنها باز است.

وضعیت نامشخص سوپرلیگ

با وجود تلاش‌های بارسلونا و رئال مادرید برای احیای سوپرلیگ و برگزاری آن در سال آینده، آینده این طرح همچنان نامشخص است. به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن و سایر باشگاه‌ها در حال حاضر قاطعانه مخالف برگزاری این رقابت هستند و سران سوپرلیگ باید به دنبال متقاعد کردن آنها باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • تحقق کاهش معطلی دریافت کد رهگیری برای مستاجران با سامانه خودنویس