Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@01:47:53 GMT

لزوم ایجاد زائرسراهای ثابت در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۶۵۷۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، گفت: وضعیت تردد زائران اربعین حسینی به نحو مطلوب در مرز مهران در حال انجام است.

وی اظهار کرد: طوفانی که شهر مهران و به تبع آن مرز مهران را نیز فرا گرفت باعث ایجاد اخلال در مسیبر تردد زوار شد و شدت آن به نحوی بود که اکثر موکب ها و ایستگاه های صلواتی به هم ریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در حین طوفان زواری که در مسیر پل زائر تا پایانه مرزی بودند، وضعیت نامطلوبی قرار داشتند؛ اما در اولین فرصت و با تلاش های مسئولان و تشکیل ستاد بحران در مرکز استان و حضور فیزیکی در محل حادثه، زائران به اماکن امن هدایت شدند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی های لازم، زائران در منازل مردم، مساجد و مدارس شهر مهران اسکان داده شدند و مشکل به خوبی مدیریت شد.

کریمی تبار با تقدیر و تشکر از مردم مهمان نواز مهران در شب طوفان بیان کرد: با تلاش های انجام گرفته و حضور همیشه و پررنگ مردم مشکل حل شده و هم اکنون کار تردد بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی در ادامه با تقدیر از همه عوامل نظامی و انتظامی در طی این ایام اضافه کرد: یکی از موضوعات مهمی که در شب طوفان در مهران بسیار مورد استفاده و حتی باعث شد تا از جان زائران محافظت کند، "حسینیه سپاه مستقر در مرز مهران" بود.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه به چنین اماکنی در مسیر پل زائر تا مرز مهران نیاز مبرم و جدی وجود دارد، گفت: باید شبیه به چنین زیرساخت هایی در مرز مهران اهتمام جدی شود.

امام جمعه ایلام تأکید کرد: باید زائرسراهای ثابت و در شأن زائران در مرز مهران با تعداد در مسیرهای متفاوت احداث شود که هم در سرما و هم در گرما بتواند جای مناسبی برای زوار باشد.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم

اردوغان گفت: ما باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم. رژیم صهیونیستی نباید توانایی مخفی کردن وحشی‌گری‌های خود را داشته باشد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، در پاسخ به چند دهه جنایت رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع این رژیم اشغالگر آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی نیز به تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

این عملیات موجب آغاز تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

اردوغان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما شاهد این بودیم که کشورهای غربی به تلافی‌جویی ایران پاسخ دادند. همین بازیگران باید جمع شوند و به اسرائیل بگویند که دیگر «کافی» است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اردوغان: باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم
  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها در ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن