Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:04:06 GMT

کمیته انضباطی رای به پیروزی پیکان داد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۶۷۵۷

کمیته انضباطی رای به پیروزی پیکان داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا و سنگ به سمت کمک داور دوم که منجر به مصدومیت وی شد و در بازی وقفه ایجاد کرد، رخ داد. به دلیل ورود تماشاگران به زمین بازی و نیمه تمام ماندن مسابقه در حالی که نتیجه بازی دو بر یک به سود تیم پیکان بود، داور این دیدار را نیمه تمام اعلام کرد و اجازه ادامه بازی را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده و گزارش داور و مسئولین برگزاری مسابقه  با صدور دستور قرار موقت برای تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان در بازی خانگی، نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود تیم پیکان اعلام کرد. برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران با احتساب محرومیت ناشی از صدور قرار دستور موقت درتاریخ 31/6/97 و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

رای صادره برای جریمه نقدی و نتیجه بازی قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.  دستور موقت فوق  ملغی الاثر می باشد و بدل پرونده درخصوص رسیدگی به تخلفات 4 نفر از تماشاگران آشوبگر باهویت اعلامی در پرونده مفتوح می باشد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی رقابت های لیگ برتر زمین صنعت نفت آبادان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود