Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: ما در وزارت صمت دیگر مجالی برای کارآموزی نداریم؛ یادمان باشد نزدیک ٧٠٪؜ کارخانه‌ها و کارگاهها و معادن در کشور تعطیل یا ورشکسته شده است.

سید مصطفی میرسلیم  درباره گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهور به عنوان وزرای کار، اقتصاد، صنعت و راه اظهار کرد: افراد پیشنهادی شخصیت‌های موجهی هستند و اینجانب شناخت نسبی از 3 تن از آنها دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اولا امیدوارم هر چهار گزینه پیشنهادی رأی بیاورند زیرا فرصتی که رئیس‌جمهور با تأخیر در اصلاحِ ترکیب گروه وزرای اقتصادی دولت از دست داده  قابل جبران نیست و بی سر و سامانی وزارتخانه‌ها نسبت به عدم انتخاب افراد واجد تمام شرایط مطلوب بیشتر به ما ضرر می‌زند . ثانیا شایسته‌سالاری فقط در سطح شعار در کشور ما مطرح بوده است و کمتر شاهد انتخاب مسئولان بر مبنای معیارهای علمی شایسته‌سالاری بوده‌ایم. برای ترویج شایسته‌سالاری و فدانکردن آن در برابر انتخاب‌های سلیقه‌ای و سیاسی و تنگ‌نظرانه هنوز خیلی باید زحمت بکشیم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: وجه غالب فعالیت‌های تولیدی کشور تحت اشراف وزارت صنعت، معدن و تجارت است و برای آن وزارت به مدیری دانشمند و با تجربه و مورد اعتماد صنعتگران و بازرگانان و مبرا از هرگونه شائبه منافع شخصی و خانوادگی و گروهی نیاز است تا بتواند برای خروج از رکود فلج‌کننده کنونی و گسترش تولید کالاهای ایرانی با کیفیت و تأمین نیازهای داخلی و تسخیر سهم برازنده‌ای از بازار جهانی، به کمک مردم بویژه اهل فن و بنگاه‌های دانش‌بنیان و با همراهی سایر وزرای اقتصادی، موفق شود.

میرسلیم افزود: ما در وزارت صمت دیگر مجالی برای کارآموزی نداریم؛ یادمان باشد نزدیک ٧٠٪؜ کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و معادن در کشور تعطیل یا ورشکسته شده است. امید است پیشنهاد رئیس‌جمهوری آن مرد کهنی باشد که شایسته این وظیفه خطیر است.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین بهاره برگ سبز چای در باغ‌های شمال

حبیب جهانساز، رئیس سازمان چای کشور گفت: با آغاز فصل برداشت چین بهاره در هفته نخست اردیبهشت تاکنون، ۶ هزار و ۱۲۵ تن برگ سبز چای به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان از باغ‌های گیلان و مازندران برداشت شده است.

او افزود: از این مقدار برگ سبز برداشت شده، ۶ هزار و ۱۰۶ تن معادل ۹۹ و ۷ دهم درصد درجه یک و ۲۱ تن معادل ۳ دهم درصد درجه ۲ بوده است.

رئیس سازمان چای کشور همچنین تصریح کرد: در این مدت، هزار و ۳۷۹ تن چای خشک در کارخانه‌های چایسازی شمال تولید شده است.

به گفته جهانساز، سازمان چای کشور در فصل زارعی جدید با ۱۵۰ کارخانه چایسازی تاکنون قرارداد بسته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • چین بهاره برگ سبز چای در باغ‌های شمال
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا