Web Analytics Made Easy - Statcounter

سن انتونیو اسپرز با کامبک فوق العاده در آخرین ثانیه ها توانست لیکرز را شکست دهد.

طرفداری- در چارچوب مسابقات ان بی ای، دو تیم لس انجلس لیکرز و سن انتونیو اسپرز به میزبانی لیکرز به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم اسپرز بود که در اوورتایم با نتیجه 142-143 پیروز میدان شد.

ورزشگاه تاریخ ساعت Staples Center 1 آبان 6 صبح

گزارش بازی

کوارتر اول با برتری شدید اسپرز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوت های دقیق و بی نقص بازیکنان اسپرز و دفاع خوب آنها باعث شده بود اختلاف امتیاز به 18 هم برسد که در اخر لیکرز با پرتاب های سه امتیازی موفقش توانست اختلاف را به 14 امتیاز برساند تا کوارتر اول با نتیجه 40-26 به پایان برسد. لبران جیمز در کوارتر اول هیچ امتیازی کسب نکرد.

کوارتر دوم عملکرد لیکرز در پرتاب های منطقه ای بهتر از قبل شد و لیکرزی ها توانستند کم کم اختلاف را کم کنند. آنها در یک ران 9-0 به یک امتیازی اسپرز رسیدند اما سه امتیازی های آنها باز هم اختلاف را برگرداند و لیکرز با حملات خوبش در آخر کوارتر اختلاف را به 5 امتیاز رساند تا نیمه اول در امتیاز 65-60 به سود اسپرز به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم باز هم اسپرزی ها بودند که سوار بر بازی شدند و اختلاف را دو رقمی کردند. تمرکز کامل آنها بر روی حمله بود و لیکرز در مقابل دفاع کم سرعت اسپرز با اوپن شات های بسیاری مواجه میشد که توانست با استفاده بسیار خوب از آنها اختلاف را پایین نگه دارد. آلدریج در زیر سبد ستاره بی چون و چرای اسپرز بود اما عملکرد فوق العاده لبران جیمز در کنار کوزما لیکرزی ها را به یک قدمی اسپرز رساند. در اخر اسپرز با یک سه امتیازی لحظه اخری نتیجه بازی را 99-96 به سود خود کرد.

کوارتر چهارم شروع هیجان این بازی زیبا بود. بازی پایاپای پیش میرفت و علارقم جو فوق العاده استپلس سنتر اسپرزی ها باز هم حملات حساس خودشان را به امتیاز تبدیل میکردند. دروزن ستاره این کوارتر بود او با همکاری آلدریج توانست در یک دقیقه مانده به پایان بازی اختلاف را به 8 امتیاز برساند. بعد از تایم اوت لیکرز جوال مک گی آغاز کننده این کامبک ناتمام بود. او با یک اسلم دانک اختلاف را به 6 کاهش داد و حمله اسپرز و اقدام گی به ثمر ننشست. این بار نوبت به کوزما رسید که با پاس لبران جیمز اختلاف را به 3 امتیاز برساند و امید را به تیم لیکرز بازگرداند. حمله و اقدام سه امتیازی اسپرز باز هم موفقیت آمیز نبود و هارت که بازی بسیار خوبی هم به نمایش گذاشته بود بعد از ریباند توپ را به لبران جیمز رساند. پرتاب سه امتیازی خارق العاده او در حالی که لیکرز هیچ تایم اوتی هم نداشت به سبد نشست تا بازی را در 3 ثانیه مانده به پایان به تساوی بکشد. سه امتیازی سخت دروزن هم موفقیت آمیز نبود تا این ماراتون جذاب به اوورتایم برود.

الدریج در اولین حمله اسپرز از دو پرتاب پنالتی خودش یکی از آنها را از دست داد. لبران جیمز به درخشش خودش در اوورتایم هم ادامه میداد و با یک شوت زیبا از منطقه رنگی لیکرز را پیش انداخت الدریج باز هم دو پرتاب پنالتی دریافت کرد و با از دست دادن پرتاب دوم نتوانست اسپرز را پیش بیندازد. ویلیامز و هارت از از دست دادن لی اپ دروزن استفاده کردند و لیکرز را 4 امتیاز پیش انداختند. فوربس با یک سه امتیازی اختلاف را به حداقل رساند و کوزما باز هم با پاس لبران جیمز سه امتیازی خودش را به ثمر رساند تا اختلاف به 4 امتیاز برسد. بازی با برتری لیکرز ادامه یافت و لیکرزی ها با فول گل لبران جیمز اختلاف را در 50 ثانیه مانده به پایان به 6 رساندند. فوربس با یک لی آپ امید را به اسپرزی ها برگرداند و گی با پاس دروزن بعد از از دست دادن حمله توسط کوزما در 15 ثانیه مانده به پایان بازی با یک پرتاب سه امتیازی اسپرز را به یک امتیازی لیکرز رساند.

اسپرزی ها مجبور به خطا بر روی لبران جیمز شدند و او در کمال ناباوری هر دو پنالتی خودش را از دست داد تا در فاصله 11 ثانیه مانده به پایان اسپرز تایم اوت بگیرد. مایلز جامپ شات خودش در 7 ثانیه مانده به پایان به ثمر رساند و اسپرز را پیش انداخت. لیکرز بعد از گرفتن تایم اوت توپ را به لبران جیمز رساند اما این بار او نتوانست شوت خودش را به سبد برساند تا این بازی جذاب و هیجان انگیز بعد از دو کامبک با نتیجه 142-143 به پایان برسد.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند لیکرز 60.3% 35.9% 15 52 اسپرز 50.7% 53.6% 9 47 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست لیکرز کوزما 37 هارت 10 جیمز 14 اسپرز آلدریج 37 کانینگهام 12 دروزن 14

جدول مسابقات NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ گمانه‌زنی‌های اخیر مبنی بر احتمال ماندنی شدن سرمربی فعلی این تیم را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستین فروند مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ از ادامه پیدا کردن گمانه‌زنی‌ها درباره آینده توماس توخل و احتمال ابقای او به عنوان سرمربی بایرن مونیخ جلوگیری و تأکید کرد که امکان ندارد مرد آلمانی فصل بعد هم سرمربی باواریایی‌ها باشد.

چندی قبل اعلام شده بود که توخل در پایان فصل برکنار می‌شود و رانگنیک جای او را می‌گیرد اما کمی بعد با منتفی شدن حضور رانگنیک، زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال ابقای توخل شنیده شد که گویا خود او نیز نسبت به وقوع آن بی‌میل نیست.

فروند اما خیال مخالفان توخل را از بابت ماندن او آسوده کرد و گفت: به هیچ وجه امکان ندارد که تومای توخل فصل اینده به کار خود در بایرن مونیخ ادامه دهد.

توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد

تأکید فروند بر نماندن توخل پس از آن صورت گرفت که هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ نیز در خصوص آینده کادر فنی باواریایی‌ها شفاف‌سازی کرد. او اظهار داشت: توافق ما با توماس توخل همچنان پا برجا است. من اطمینان دارم که ما یک مربی خوب را معرفی خواهیم کرد. فعلاً در حال ارزیابی شرایط هستیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

با وجود تأکید مدیران باشگاه بر رفتنی بودن توخل، خود او احتمال ماندنش را رد نمی‌کند. توخل که تا پایان فصل جاری با بایرن مونیخ قرارداد دارد، پس از باخت روز گذشته مردانش برابر اشتوتگارت گفت: ما توافقی کرده‌ایم که نمی‌توان تغییرش داد اما وقتی دو طرف راضی باشند، هر توافقی قابل تغییر است همان طور که توافق کردیم قراردادمان زودتر از موعد به پایان برسد. با این حال اوضاع فعلاً تغییری نکرده است و توافقی که انجام دادیم پابرجا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • (ویدئو) چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!