Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ریگان گفت : امسال حدود 30 درصد خسارت در خصوص محصول خرما را داشته ایم ولی مشکل عمده ما کارتن بود که با پیگیری مسئولین شهرستان حل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین باقری فرماندار شهرستان ریگان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با بیان این که شهرستان ریگان بالغ بر 12 هزار هکتار محصول خرما دارد اظهار داشت : محصول اصلی آن هم خرمای مضافتی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : این شهرستان از جمله نقاطی در استان است که خرما مضافتی آن به دست می آید و امسال بالغ بر 35 هزار تن پیش بینی تولید خرما در این شهرستان را داریم .

فرماندار شهرستان ریگان خاطر نشان کرد : اما متاسفانه به دلیل شرایط مختلف دمایی و اقلیمی متوسط بین 20 تا 70 درصد این محصولات ریزش یا خشکیدگی خرما را داشته ایم.

وی با بیان این که در کل تولید خرما در سال جاری کم بوده است ، بیان کرد : امسال حدود 30 درصد خسارت در خصوص محصول خرما را داشته ایم ولی مشکل عمده ما کارتن بود که با پیگیری مسئولین شهرستان حل شد.

باقری ادامه داد : اکنون میزان تولید خرما کم شده است و با توجه به هزینه ها و وضعیتی که مردم دارند باید قیمت ها به گونه ای باشد تا این هزینه ها را پوشش دهد.

فرماندار شهرستان ریگان خرما را محصول اصلی این منطقه دانست و گفت : اکثر مردم در بخش کشاورزی و خرما اشتغال دارند که در این صورت هر زمان این محصولات دچار بحران شوند معیشت مردم و مسائل دیگر شهرستان تحت تاثیر قرار می گیرند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز

صدراله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز شده و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 6088938

دیگر خبرها

  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • کنه‌های تار عنکبوتی از آفات نخیلات
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز