Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: میانگین بارندگی‌های پاییز در استان کرمانشاه به ۱۴ میلی‌متر رسید. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ استانها کرمانشاه نظرات

محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: بیشترین میزان بارندگی در گیلانغرب با 29 میلی‌متر به ثبت رسیده و میزان بارندگی در  ثلاث‌باباجانی 20 میلی‌متر، سرپل‌ذهاب 18 میلی‌متر، کرمانشاه 21 میلی‌متر و قصرشیرین 12 میلی‌متر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه احتمال بارندگی قابل ملاحظه‌ای و تا حدودی امکان بارندگی وجود ندارد اما در روزهای پنج‌شنبه و جمعه سامانه بارشی جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش‌ها در روزهای جمعه و شنبه ادامه دارد.

خسروی با بیان اینکه این بارش‌ها در بعضی از مناطق استان کرمانشاه با وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، بیان کرد: این بارش‌ها علاوه بر آب‌گرفتگی معابر عمومی ممکن است با رعد و برق نیز همراه و سبب ایجاد سیلاب‌های محلی در نیمه غربی شود.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به وقوع تندباد در استان گفت: وزش باد در قصرشیرین، ثلاث‌باباجانی و سرپل‌ذهاب 112، 65 و 58  کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است که سبب خسارت در این مناطق شد ولی برای سامانه جدید احتمال وقوع تندباد با این سرعت پیش‌بینی نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

R41380/P1357/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بارندگی در ۱۱ نقطه خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش باران در صفی آباد دزفول ۷۸.۲ و شهر حسینیه اندیمشک ۷۳.۸ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: میزان بارندگی در مدت یادشده در شهرهای شوشتر ۶۱.۴، گتوند ۵۰، بهبهان ۳۷.۱ و لالی ۲۵.۴ میلی‌متر به ثبت رسید.

وی اظهار کرد: در این مدت میزان بارش باران در شهرهای آغاجاری ۱۹.۹، هندیجان ۱۸.۳، اهواز ۱۵.۹، امیدیه ۱۴.۴ و بندر ماهشهر ۱۲ میلی‌متر گزارش شده است.

کد خبر 6095695

دیگر خبرها

  • رتبه اول استان یزد در زمینه رشد بارندگی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • ۴۸ میلی متر میانگین بارش در استان کرمانشاه/ روانسر با ۱۰۰ میلی متر رکورددار است
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • سامانه بارشی اخیر میانگین ۴۸ میلی مترباران در استان کرمانشاه  برجای گذاشت
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌‌متر بارش باران در رومشکان
  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • ثبت بارندگی در ۱۱ نقطه خوزستان