Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس جلسه غیرعلنی صبح امروز پارلمان را تشریح کرد. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (سه‌شنبه اول آبان‌) در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به این جلسه گفت: در این جلسه محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه و عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه آقای ظریف اعلام کرد که آمریکاییها با فشار اقتصادی سعی دارند مشکلاتی را برای جمهوری اسلامی ایجاد کنند تا از این طریق به خواسته‌های خود برسند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: وزیر امورخارجه در این جلسه اشاره داشت که آمریکاییها با استفاده از فشار روانی و بزرگ کردن مسائل کوچک سعی دارند، همراه با فشار اقتصادی برای جمهوری اسلامی ایران جو منفی ایجاد کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره اظهارات محمدجواد ظریف در جلسه غیرعلنی پارلمان درباره مذاکرات با اروپاییها برای ادامه برجام اظهار داشت: آقای ظریف در این جلسه اعلام کرد که اروپایی‌ها مصمم هستند از 13 آبان اقداماتی را انجام دهند و سازوکاری را در این زمینه پیش‌بینی کردند. البته روسیه، چین و هند نیز متعهد شدند که اقدامات خود را انجام دهند.

آغاز جلسه غیرعلنی مجلس درباره «CFT» با حضور «ظریف»

نعمتی با بیان اینکه وزیرامور خارجه اعلام کرد اروپایی‌ها در برابر آمریکا ایستادگی خوبی داشتند، افزود: در این جلسه ظریف اعلام کرد، اروپایی‌ها در CFT و FATF با ما همراه بودند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای ظریف در این جلسه اعلام کرد که در 4 ماه آینده که مهلتی به ایران از سوی FATF به ایران داده شده، باید سازوکاری تعیین شود و به تصویب نظام برسد.

نعمتی تصریح کرد: آقای ظریف در این جلسه را اعلام کرد که نکند با خود تحریمی به  تفاهم‌نامه‌هایی که دوجانبه و چند جانبه ایجاد شده خدشه وارد شود.

انتهای پیام/

R1373/P1360/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

دوم اسفندماه سال ۱۴۰۲ بود که نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد؛ «این شرکت غیر از نماینده رسمی خود در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است.»

به گزارش فرهیختگان، این موضوع نشان داد شرکت «آتیلا همراه ایهان» که با استفاده از این برند، نوکیای تقلبی وارد بازار می‌کند و همچنین سبب شد تا شرکت نوکیا از آن شکایت کرده و رسانه‌ها هم بار‌ها علیه این تولیدات تقلبی افشاگری کنند. سابقا نیز کوروش کمپانی با سو استفاده و کلاهبرداری از مردم به واسطه تقلب در ساخت گوشی‌های همراه دست به چنین اقدامی زده بود. 

حالا بعد از گذشت تقریبا دو ماه و پس از بازتاب گسترده این موضوع در رسانه‌های اجتماعی، سید کاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از شرکت خارجی اظهار کرد: «عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. همچنین وی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.»

 

دیگر خبرها

  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • سفر به ایران قدیم؛ لشکر شاه با کوچکترین خط می‌توانست از هم بپاشد
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!