Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حمیدرضا طباطبایی در چهل و ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان اظهار کرد: اگر کسی وقت مرده داشته باشد آفت است، وقت مرده یعنی صبح پس از بیدار شدن بلاتکلیف باشیم و برای جوانان این موضوع خطرناک است، ما باید سعی کنیم برای تمام اوقات مردم برنامه داشته باشیم. خانواده هایی ک برند تصمیم گیری مثل پدر و مادر دارند بهتر از دیگران برنامه‌ریزی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر افراد برای اوقاتشان برنامه نداشته باشد دچار آفت و درگیر اعتیاد و مسائل خطرناک می‌شوند، مسائل و خطرناک و گناهان به سراغشان می‌آید وقتی که فرد بلاتکلیف باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان ادامه داد: اوایل پیروزی انقلاب زمانی که نوجوان بودم شانس آوردم که بسیجی شدم،  پس از اینکه مدرسه‌مان تمام می‌شد کارهایمان را انجام می‌دادیم و قبل از مغرب در مسجد بودیم تا فعالیت موثری انجام دهیم.

طباطبایی ادامه داد: در حال حاضر اوقات آزاد فرزندان و حتی بزرگترها در بعضی خانواده‌ها خالی است، فعالیت‌ها گاهی اوقات وقت‌کشی است، صداقت نداشتن در رفتار نیز یک نوع آفت است که ما گاهی اوقات در رفتارمان نیز صداقت نداریم.

وی ادامه داد: ما باید برای مردم تفریح تعیین کنیم که این برنامه‎ها را شهرداری اصفهان داده است و شما هم این کار را انجام دهید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: برای اینکه همه بتوانند از برنامه‌ها استفاده کنند وظیفه حاکمیت این است که زمینه‌های همه نوع فعالیت حلال و مشروع را برای همه مردم فراهم کند.

طباطبایی ادامه داد: پس اینکه اوقات پر شود ما باید سعی کنیم که مسائل محفلی را ببندیم، یعنی اگر که خلوت‌های پنهانی انجام شد این موضوع را خطا ببینیم، هر تفریحی که علنی شود آفت ندارد، بعضی از دوستان برای بعضی از مراسمات حساسیت دارند که هزار نفر در آن شرکت می کنند، می‌گویند ما دغدغه داریم، دغدغه نداشته باشید بگذارید همه چی معلوم باشد.

وی ادامه داد: اینجا دیگه ظاهر و باطن یکی است و اگر ما مانع ایجاد کردیم، بچه ها به خانه‌ها رفتند و سه نفر به دو نفر تبدیل شد، خطر دارد هر چه این محفل کوچکتر باشد احتمال ضایعه آن بیشتر است، آنجا است که همه نوع خلافی مانند مواد مخدر مشروبات الکلی و آسیب های دیگر می تواند رخ دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: بیشتر آسیب هایی که دیدیم از محفل‌ها است، ضمیمه جذب الکل و مواد مخدر بالا است و اگر کسی یک یا دوبار استفاده کند به آن وابسته می شود.

طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: بگذاریم مردم تفریحات خود را انتخاب کنند و ما به عنوان حاکمیت به آن ها کمک کنیم و البته توفیقات نیز زیاد بوده است.

وی ادامه داد: اگر از نوجوان و جوان‌ها تشویق و تقدیر کنیم تا بتوانند اوقات فراغت خود را سالم پر کنند، اهمیت بسیاری دارد، امیدواریم به وسیله جلساتی که برگزار می‌شود همه ما این توفیق را پیدا کنیم.

 

ق/ 1

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان انقلاب پدر و مادر شهرداری معاون سیاسی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان اظهار کرد: در این جلسه اعتبارات خوبی برای بیمارستان‌های سطح استان دریافت شد.

وی با بیان اینکه در زمینه بازسازی فاضلاب اصفهان نیز بحث و بررسی صورت گرفت، ادامه داد: در این زمینه نیز تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی در قالب ماده ۵۶ مصوب شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری در جهت خدمت‌رسانی مسائل آموزشی، بهداشتی و درمان و.... در دستور کار است.

کد خبر 6095004

دیگر خبرها

  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس