Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی از وقوع تصادف زنجیره‌ای در اتوبان شهید کسایی تبریز خبر داد.

در تشریح این حادثه Incident گفت: ساعت ۸ صبح روز سه شنبه (یکم آبان ماه) برخورد چندین دستگاه خودرو در اتوبان شهید کسایی تبریز(آخر طالقانی به سمت جاده تهران)، چهار دستگاه آمبولانس را به محل حادثه کشاند.

وی یادآور شد: این سانحه پنج مصدوم بر جا گذاشت و مصدومان توسط آمبولانس به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن اجاره داده می شد! / مادر سوسن خلافکار بود! آخرین تماس رویا برای نجات! / این 5 عضو خانواده کنار هم جان باختند + عکس نفیسه روشن داغدار شد+ عکس مردی گریم کرد تا نوازندگان خیابانی تهران را سرکیسه کند! این مرد تروریست خاشقجی قلابی است + عکس و فیلم ماهی ها در این رستوران سکته می کنند+عکس فردوسی پور ممنوع التصویر شد، دیدار پرسپولیس را احمدی گزارش خواهد کرد! این مرد پس از دفن مرد و 8 ساعت بعد زنده شد!+عکس قتل فجیع فرنگیس و دختر ناشناس در بلوک 5 تهران + عکس صحنه قتل درآوردن چشم ترسناک ترین مراسم در ماه رجب+16+تصاویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دعوای زشت یک مرد با زن مسافر در هواپیما +فیلم خودکشی 2 دختر و یک پسر تهرانی در یک روز! + جزییات دردناک خودکشی شراره رخام با تفنگ + عکس این ایرانی های مخوف در دیوانه خانه ها چه می کنند؟! / آنها قتل عام خانوادگی کرده اند! راز 63 جنین در گورستان چیست؟! این کودک رامهرمزی با 700 میلیون تومان کور نمی شود / مردم کمک کنید! + فیلم قیمت جان این هفت تیرکش 800 میلیون تومان بود! / در اسلامشهر چه شد؟! پیرمرد تهرانی پسرش را با بنزین به آتش کشید! وصیتنامه عمه ثروتمند وسوسه شومی داشت! خرس وحشی جاده خلخال را بست !+عکس حادثه دردناک پشت سر خانم مجری در برنامه تلویزیونی+ فیلم عزیز شکر ریز هنرمند پیشکسوت درگذشت +عکس پسرو دختر نوجوان در خیابان تزریق کردند! / محمد مقصر بود! +عکس اتفاقی شوم و وحشتناک در پارتی شبانه دانشجویی+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث عکس تبریز شهید اتوبان زنجیره ای عکس فیلم دختر اینستاگرام قتل ایران ایرانی تهران سرقت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: طی تماس و درخواست امداد تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو (پراید وپژوپارس ونیسان و ۲ کامیون و خودرو ایسوزو و نیسان دو کابینه) در محور مواصلاتی شوش به اهواز در صبح بارانی اعلام شد که موجب اعزام دو تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان شوش شد.

عارف اصل شرهانی می گوید: ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه تیم عملیاتی تخصصی اورژانس جاده‌ای شهرستان شوش به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از بررسی کلیه افراد درگیر در این حادثه ۳ مصدوم آقا با سنین ۳۹-۳۶-۳۶ ساله در محل شناسایی شده و درمان‌های حیاتی و اولیه در محل برای مصدومین صورت گرفت، خوشبختانه هیچ یک از مصدومین به بیمارستان انتقال نیافتند، و یک دستگاه آمبولانس تا اتمام عملیات امدادرسانی و پاکسازی مسیر در محل حادثه مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی