Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی محمد خزاعی دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، سیدمحمد حسینی به عنوان مدیر «بخش اسلام هراسی و ایران ستیزی در سینمای غرب» پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منصوب شد. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ بخش«اسلام هراسی و ایران ستیزی در سینمای غرب» در جشنواره بین‌المللی مقاومت با هدف کالبدشکافی و رازگشایی پشت‌پرده فیلم‌ها و سریال‌های ضداسلامی و ضدایرانی طراحی شده که چند نمونه از آثار مطرح روز سینما و تلویزیون غرب در این زمینه همراه با اکران با حضور کارشناسان و صاحب نظران مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این خبر، 23 عنوان فیلم و سریال که در سال‌های اخیر توسط کمپانی‌های غربی علیه اسلام و ایران تولید شده توسط کمیته‌ای درحال ارزیابی است که مهم‌ترین آن‌ها برای نمایش و تحلیل در ایام برگزاری جشنواره ارائه می‌شوند.

سیدمحمد حسینی از نویسندگان و منتقدان سینمایی کشور در حال حاضر مدیر مرکز تولید متن سازمان سینمایی حوزه هنری است. وی سابقه نگارش ده‌ها پروژه پژوهشی، مقاله و فیلمنامه را در کنار فعالیت مدیریتی‌اش در کارنامه دارد.

بر پایه این خبر، در دوره گذشته این رویداد سینمایی در این بخش فیلم‌هایی چون: «گلاب» ساخته «جان استوارت»، بخش‌هایی از سریال هوملند، فیلم «پسران ابوغریب» ساخته لوک موران، فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» ساخته کلینت ایستوود و فیلم «لندن سقوط کرده است» ساخته بابک نجفی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته‌اند. همچنین، صاحب نظران و تحلیل گرانی چون: نادر طالب‌زاده، مستندساز و کارشناس رسانه؛ دکتر مجید شاه حسینی استاد دانشگاه و پژوهشگر؛ حسن عباسی از تحلیل‌گران و صاحب نظران فرهنگی ؛ دکتر شهاب اسفندیاری استاد دانشگاه، مستندساز و پژوهشگر در حوزه مطالعات فرهنگی و سعید مستغاثی، روزنامه‌نگار و منتقد سینمایی در بخش‌های مختلف این برنامه سخنرانی کرده‌اند.

شایان ذکر است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری سازمان‌ها و مراکز فرهنگی اجتماعی کشور به دبیری محمد خزاعی از طی روزهای 5 تا 9 آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

اطلاعات تکمیلی در سایت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به آدرس: moqavematfilmfest.ir موجود است.

انتهای پیام/

 

R1356/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جشنواره فیلم مقاومت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره فیلم مقاومت جشنواره فیلم مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «تاریخ طب در ایران پس از اسلام» نوشته محمود نجم آبادی به عنوان یازدهمین کتاب از سلسله نشست های «صد کتاب ماندگار قرن» روز یکشنبه ۲ اردیبهشت در کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

تا کنون کتاب های «تاریخ پیامبر اسلام» نوشته محمدابراهیم آیتی، «نثر طوبی؛ دایره‌المعارف لغات قرآن کریم» نوشته علامه ابوالحسن شعرانی، «بیست مقاله قزوینی» از مجموعه پژوهش های علامه محمد قزوینی، «زندگانی فاطمه زهرا سلام الله علیها» نوشته سید جعفر شهیدی، «مساله حجاب» نوشته شهیدمرتضی مطهری، «واژه و معنای آن از فارسی میانه تا فارسی» نوشته کتایون مزداپور ، «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» سلسله جلسات سیدعلی خامنه ای،«حواصل و بوتیمار» نوشته امیرحسن یزدگردی، «خواب آشفته نفت» نوشته محمدعلی موحد، «مفاتیح الجنان» با گردآوری شیخ عباس قمی در سلسله نشست های «صد کتاب ماندگار قرن» معرفی و بررسی شده‌اند.

جلسه بررسی کتاب «تاریخ طب در ایران پس از اسلام» با سخنرانی محمد حسین عزیزی عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی و محمد صدر عضو هیات علمی دایرة‌المعارف اسلامی همراه است و امین متولیان استادیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی هم دبیری این نشست را به عهده خواهد داشت.

این‌نشست یکشنبه ۲ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در کتابخانه ملی برگزار و به‌صورت زنده از صفحه آپارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به نشانی aparat.com/nlai_ir پخش می‌شود.

کد خبر 6079830 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از رویارویی ایران و اسرائیل
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • عملیات «وعده صادق» تحلیل گران سیاسی و نظامی را مات و مبهوت کرد
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران