Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسينه؛ در فاصله کمتر از دو ساعت تا زمان همیشگی پخش برنامه نود، شبکه 3 اعلام کرد این برنامه به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای تهیه کننده و مجری و مصاحبه‌های خارج از عرف ایشان، برنامه نود امشب هم پخش نخواهد شد! این برای دومین هفته پیاپی است که برنامه نود به دلایل عجیب روی آنتن نمی‌رود.

اما به يكباره چه شد كه اين برنامه پربيننده برای دومين هفته متوالی از جدول پخش سيما كنار رفت؟

مسئول روابط عمومی شبكه سه توييتی زد با اين مضمون كه شيطنت خبرنگار خبرآنلاين را ملاحظه كنيد! در اين توييت كه حاوی يك ويديو يك دقيقه‌ای بود، شخصی از نزديكان علی فروغی به خبرنگار خبرآنلاين زنگ زده و از او درمورد تيتر خبری سوال می‌كند كه چرا اين خبرگزاری مطلبی كار كرده تحت عنوان « علی فروغی ناراضی است از اينكه فردوسی‌پور در جام رسانه تيم مستقلی دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخص حامی فروغی ( مدير شبكه سه) می گويد فروغی هيچوقت چنين درخواستي نداشته و لطفا تيتر را تغيير دهيد!

اما طبق صحبت مسئول روابط عمومی شبكه سه عدم پخش نود، شيطنت و رفتار و مصاحبه خارج از عرف تهيه كننده شبكه سه باعث توقف اين هفته برنامه شده است. منظور، حركت تنبيهی عادل درخصوص ايجاد اين حواشی عليه رئيس شبكه سه است.

در توييتر و فضاي مجازي حاميان نود نسبت به اين اتفاق، واكنش مشابه داشتند: " تلاش‎‌های خزنده برای تصعیف نود آغاز شده. فوتبال ما با نود به خیلی چیزها دست یافته و تلاش برای تضعیف آن هم مدت‌هاست که به طرق مختلف آغاز شده. از خط دادن به افکار عمومی گرفته تا نفوذ در رسانه‌ها و حالا هم بهانه‌جویی‌ها."

پيشتر نيز خبرگزاری تسنيم مطلبی تحت عنوان اينكه فردوسي پور بهتر است در اوج كنار برود و محمد حسين ميثاقی جاي او را به عنوان مجری بگيرد، كار كرد كه البته چنين صحبتی اصلا در تغييرات برنامه نود مطرح نيست و شايعه صرفا در فضای مجازی ايجاد شد و ميثاقی نيز مطمينا با چنين پيشنهادی رو به رو نخواهد شد و البته عادل نيز تمايل به چنين تغييراتی نخواهد داشت.

نود سالهاست مهمان همیشگی دوشنبه‌شب‌های فوتبالدوستان ایران است و تاثیرات این برنامه روی فوتبال ایران انکارناشدنی است. حالا شما مخاطبان آی‌اسپورت برای ما بنویسید که تبعات حذف این برنامه از صدا و سیما چه خواهد بود؟

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور

تصویری جدید از علی دایی و همسرش به همراه عادل فردوسی پور در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود.

دیگر خبرها

  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • واکاوی بازتاب‌های جهانی عملیات «وعده صادق» از رادیو فرهنگ
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • تاثیر تورم بر رفتار‌های فرهنگی
  • پرداختن به حاشیه‌ها باعث افت فروغی شد/ شرایط نگران کننده است
  • پیش‌نیاز‌های هشت‎گانه یک ازدواج موفق