Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و‌المسلمین داود حیدری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: 120 هیئت مذهبی ثبت شده فعال در شهرستان وجود دارد.
‌حیدری با بیان اینکه 120 مداح خانم و آقا در اسدآباد مشغول به فعالیت هستند افزود: جمعه 9 آذرماه همزمان با سراسر کشور، چهارمین دوره انتخابات سراسری کانون مداحان و شعرای آئینی در شهرستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مداحان و شاعران شهرستان می‌توانند تا 15 آبان ماه اعلام کاندیداتوری کنند گفت: داشتن مدرک حداقل دیپلم، سن کمتر از 60 سال و داشتن مدرک سطح 1 مداحی از شرایط کاندید‌ای این دور از کانون مداحان و شعرای آیئنی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از 70 درصد مداحان و شاعران شهرستان در این دور از انتخابات شرکت کنند گفت: پس از رأی‌گیری و شمارش آرا 7 نفر به مدت 4 سال مدیریت کانون مداحان و شعرا را بر عهده خواهند داشت.
حیدری با بیان اینکه علاقمندان می توانند از یکم آبان ماه لغایت 15 همین ماه از ساعت 8 الی 12 ظهر به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه کنند گفت: 30 آبان ماه زمان آغاز تبلیغات نامزد‌های چهارمین دوره کانون مداحان و شعرای آینی است.
وی اشاره ای به جشنواره در امتداد نور داشت و گفت: این جشنواره با استقبال خوبی در شهرستان مواجه شده است به گونه‌ای که پیش‌بینی می‌شود تا 13 آبان ماه، به عنوان اولین مرحله ثبت نام، بیش از 5 هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا ایکنا شعرای آئینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد

ایسنا/گیلان سومین محفل «رمضان شعر» همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور جمعی از شاعران استان در بیت نماینده ولی‌فقیه در گیلان برگزار شد.

نشست صمیمی جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب استان با آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان شامگاه ۷ فروردین ماه همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)، کریم اهل بیت با عنوان «رمضان شعر» در رشت برگزار شد.

آیت‌الله فلاحتی در این دیدار ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت(ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه شعر و شاعری در مکتب اسلامی، اظهار کرد: اشعار و آثار شاعران باید با مضامین عرفانی و الهی در آمیخته باشد لذا توجه به مضامین قرآنی و الهی و بکارگیری از آنها در خلق آثار ادبی بسیار اهمیت دارد.

در این دیدار شعرای جوان و پیشکسوت استان در وصف امام حسن مجتبی(ع) و موضوعات دیگر به شعرخوانی پرداختند. امسال سومین محفل «رمضان شعر» همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور جمعی از شاعران استان در بیت نماینده ولی‌فقیه در گیلان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!