Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت راه های استان، افزود: باید در مناطق مختلف هوشمند سازی و پایش تصویری عملیاتی شود.

احمدی با اشاره به هدفگذاری ساخت پل در مسیر یاسوج به سی سخت و توپوگرافی استان، تصریح کرد: استان ظرفیت های بالایی در حوزه گردشگری دارد که باید این مهم در ساخت و سازها و مباحث عمرانی نیز دیده شده و بتوان در حوزه گردشگری نیز از این موارد بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید توسعه عمرانی گردشگر محور نیز در پروژه ها مورد توجه قرار بگیرد.

احمدی با تاکید بر رفع مشکلات و پاکسازی نخاله ها در مسیرهای مختلف ارتباطی، ابراز داشت: زیبا سازی محورها و جمع آوری نخاله ها در جاده ها و ورودی شهرها هزینه بالایی ندارد و باید به این مهم توجه کرد.

استاندار بازنگری و اولویت بندی در اصلاح نقاط حادثه خیز و احصا و رفع مشکلات این مناطق را از دیگر نیازهای بهبود شرایط ترافیکی و کاهش حوادث دانست و گفت: باید اقدامات لازم در این راستا عملیاتی شود.

احمدی گفت: تعریض، بهسازی و چهار خطه سازی جاده ها باید مورد توجه قرار بگیرد و همچنین طرح جامعی برای بهبود شرایط ترافیک شهری با در نظر گرفتن بهبود و توسعه زیرساخت ها اجرایی شود.

احمدی همچنین خروجی محوری در جلسات را ضروری دانست و بیان داشت: باید مصوبات عملیاتی در جلسات مورد تاکید قرار بگیرد و خروجی مناسبی در این بخش داشته باشیم.

کد خبر 4438765

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی یاسوج اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه خرم آباد سنندج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه راهبردی، عملیاتی و تحولی استان با هدف ارتقا سهم ارزش افزوده، شاخص‌های توسعه انسانی، تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل، تکمیل زنجیره ارزش و تامین، خلق مزیت پایدار، نرخ مشارکت اقتصادی، اعتماد و سرمایه اجتماعی و تعادل‌گرایی در توسعه استان تدوین شده است.

وی افزود: در تهیه و تدوین این برنامه استانداری آذربایجان‌شرقی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های استان همچنین اتاق بازرگانی‌، صنایع، معادن و کشاورزی استان مشارکت داشتند.

فتح‌زاده تصریح کرد: برخورداری از مدل مفهومی و عملیاتی، چارچوب روش شناسی، قابلیت سنجش‌پذیر مولفه‌های مطرح شده در برنامه، تدوین و ارائه برنامه تحولی توسط دستگاه‌ها، ترسیم برنامه زمانی پایش و ارزیابی و تحقق اهداف برنامه، نگاه سیستمی در تدوین اجزای برنامه و قابلیت محاسبه داده-ستانده و ارزش به تفکیک بخش‌های کلان اقتصادی، شیوه‌های تامین منابع و الگوی مشارکت بخش خصوصی و عمومی در اجرای برنامه وجه تمایز این برنامه می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ارائه ساختار برنامه تحولی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در حضور استاندار و سایر اعضای شورای برنامه‌ریزی و تصویب ساختار برنامه در شورای برنامه‌ریزی به عنوان بالاترین نهاد در تسهیل‌گری توسعه، به برنامه ضمانت اجرایی بخشیده است.

این مسؤول اعلام کرد: با اجرا و پایش این برنامه در طول سال، شاهد تحقق رشد اقتصادی و ارتقا سهم ارزش افزوده استان در کل کشور تا پایان سال خواهیم بود.

کد خبر 6093369

دیگر خبرها

  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است