Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-09@02:03:21 GMT

آخوندی در شهرداری نمی‌تواند کاری انجام دهد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۷۶۵۱

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: علت این اظهارنظر روشن است، سوابق و عملکرد مدیریت اخیر آخوندی در وزارتخانه موفق نبوده و جدا از حاشیه‌هایی که مطرح شده است هیچ خروجی از وزارت راه نداشته‌ است.

وی با بیان اینکه با یک نگاه کارشناسی شاخص عملکرد قابل اندازه‌گیری است،‌گفت: در دوره پنج ساله وی هیچ اتفاقی در وزارتخانه رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نمونه‌ها مسکن اجتماعی است که جزو ایده‌های آخوندی بود که فقط در مورد آن صحبت شد و هیچ کاری صورت نگرفت. 

طلایی گفت: همچنین طرح بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده از دیگر ایده‌های آخوندی بود که فقط آن را در صدا و سیما مطرح کرد و بزرگنمایی‌هایی صورت گرفت ولی هیچ کاری انجام نشد. 

عضو سابق شورای شهر تهران، گفت: آخوندی در دوره مدیریت قالیباف ،در وزارت راه بود و هیچ تعاملی با شهرداری  نداشت. به طور طبیعی بسیاری از طرح‌ها مشترک بین شهرداری و وزارتخانه بود که وی از کنار آنها بی‌تفاوت گذشت.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم به فهرست ضعف‌ها بپردازیم موارد زیاد است. به اعتقاد بنده آخوندی در شهرداری نمی‌تواند کاری انجام دهد و حضورش یعنی توقف اداره شهر.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران وزارتخانه کارشناسی مسکن صدا و سیما شورای شهر شهرداری شهرداری شهرداری تهران کارشناسی وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرگر: رئال مادرید همیشه من را متحیر می‌کند؛ کاری که مدام انجام دهی اسمش شانس نیست

اسطوره لیورپول با تیری آنری هم‌نظر است و اعتقاد دارد رئال مادرید با شانس به افتخارات اروپایی دست نیافته‌است.

طرفداری | جیمی کرگر هم مثل تیری آنری علت کارهای شگفت‌انگیز رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را شانس نمی‌داند.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2-1 مادریدی‌ها به پایان رسید. پس از تساوی 2-2 در جدال رفت، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با خلق یک کامبک‌ فراموش‌ناشدنی دیگر در مجموع 4-3 بر بایرن مونیه غلبه کرد و برای ششمین بار در 10 سال گذشته، راهی فینال این رقابت‌ها شد.

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول و کارشناس CBS Sports در واکنش به پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ گفت:

رئال مادرید در این تورنمنت هرگز دست از شگفت‌زده کردن من برنمی‌دارد. رئال مادرید دوباره کار خودش را کرد. این غیرقابل باور است و اگر مدام تکرارش کنی، دیگر اسمش شانس نیست.

رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ؛ تولد یک قهرمان در باشگاه معجزه‌ها

تیری آنری: رئال مادرید همینه، هیچ شانسی در کار نیست!

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • کرگر: رئال مادرید همیشه من را متحیر می‌کند؛ کاری که مدام انجام دهی اسمش شانس نیست
  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور ساخته شد
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • ساخت زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی ساخته شد
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • پروژه آزوریان؛ تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته ای شوروی(+تصاویر)
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند