Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد حسین دادخواه رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس گفت: یک هزار و ۵۰۰ کارشناس در ۵۴ رشته مشغول بکار در کانون کارشناسان رسمی استان فارس هستند که برای این کارشناسان دوره های آموزش کوتاه مدت یک روزه و بلند مدت پیش بینی می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : راه اندازی سیستم ارجاع به صورت مکانیزه که طالع دادرسی به کارشناسان در کمترین زمان صورت می پذیرد و گزارش کارشناسی به مراجع قضایی نیز تسریع شده است ، چاپ کتاب و برنامه اپلیکشن کارشناسان که بر روی رایانه‌ و گوشی انجام شده و چاپ فصلنامه ویژه کارشناسان ، توجه به آموزش های کوتاه مدت بصورت نیم روزه و آموزش های بلند مدت برای افزایش صلاحیت الزامی است .

دادخواهذبیان کرد : در بحث پیشگیری از تخلفات کارشناسی ، هیات مدیره رصد ویژه ای بر این موضوع داشته که باعث شده ،تخلفات کارشناسان در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ ، به یک پنجم کاهش یافته است و مهمترین کار صورت گرفته ارسال بخشنامه به بانک ها و مراجع قضایی و ارجاع نشدن مستقیم کار به کارشناسان بوده که اگر این مسئله انجام نشود عدالت در بحث ارجاع کار کارشناسی رعایت نشود.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری فارس گفت : در مورد اسپانسر فوتبالی که پای یک مفسد بزرگ اقتصادی در میان بود ، فرد خاطی با گرفتن وام های میلیاردی ، املاکی را با قیمت غیر واقعی در اختیار بانک سرمایه قرار می داد و کارشناسی با رشته غیر مرتبط ، دو‌ ملک را با قیمت ۴۰۰ میلیارد ارزیابی کرد که قیمت واقعی در کارشناسی مجدد ۴۰ میلیارد بود.

وی اضافه کرد : از دیگر تخلفات کارشناسان می توان به ارزیابی ملکی با مبلغ ۲۴۰ میلیارد بوذ که در قیمت گذاری مجدد ، قیمت واقعی ۱۴ میلیارد بوده است و املاک دیگری را به قیمت ۱۸۷ میلیارد تعیین کرده بودند که پس از کارشناسی مجدد ، قیمت واقعی ۱۰ میلیارد بود.

دادخواه ادامه داد : از مقامات قضایی درخواست دارم که از کار موسساتی که کارشان با کانون مغایر است و منجر به تخلفات پیش آمده می شود جلوگیری گردد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد