Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:42:52 GMT

قیمت خرید دلار در بانک‎ها امروز ۹۷/۰۸/۰۱

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۷۸۶۸

قیمت خرید دلار در بانک‎ها امروز ۹۷/۰۸/۰۱

شعب ارزی بانک ها امروز دلار را ۱۰ هزار و ۸۲۰ تومان و یورو را ۱۲ هزار و ۳۹۵ تومان از مردم می خرند. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ اقتصادی پول | ارز | بانک نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بعد از شتاب ریزش قیمت ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس شعب ارزی بانک ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می کنند. دستور بانک مرکزی به بانک ها بعد از آن صادر شد که صرافی ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال ها واگذار کرده بودند.

امروز بانک های عامل قیمت دلار را 10 هزار و 820 تومان و قیمت یورو را 12 هزار و 395 تومان برای خرید از مردم اعلام می کنند. گفتنی است  روز گذشته بانک ها دلار را از مردم 10 هزار و 820 تومان و یورو را 12 هزار و 456 تومان می خریدند و با این حساب نرخ امروز خرید ارز از مردم در بانک ها نسبت به روز دوشنبه اندکی تغییر داشته است.

انتهای پیام/

R1012123/P1012123/S7,79/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سکه و ارز قیمت دلار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سکه و ارز قیمت دلار بازار سکه و ارز قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟

به گزارش خبرنگار مهر ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد. این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲ هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

کد خبر 6092997 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا به ۲۲۸۳ دلار و ۲۳ سنت رسید
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱