Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@18:07:14 GMT

طالع بيني آبان ماه 97

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۷۹۰۲

طالع بيني آبان ماه 97

خبرگزاري آريا -

فال و طالع بيني ماهانه
فال متولدين فروردين:
مي خواهي ،تمام آدمهاي منفي زندگي ات را ببخشي و با نيکي کردن آنها را به دوست تبديل کني.خريد وسايل جديد را به زودي شروع مي کني.مي خواهي مسايل مالي را باديد ديگري نگاه کني،اما اهل حساب و کتاب نيستي.اگر لازم است از کسي که بتواند مشاوره هاي خوبي به تو بدهد استفاده کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگز براي دستيابي به اهدافت،قوانين را زير پا نگذاشته اي و هر جايي مي روي اين حسن اخلاقت زبان زد خاص و عام است.
افراد زير دستت را مورد تحسين قرار بده،پس از مدتي خواهي ديد که کارآيي آنها بهتر خواهد شد.نيازهاي ويژه اطرافيان و خانواده ات را درک کن.در اين ماه ،با استرس و عصبانيت برخورد نکن،زيرا نگرش هاي مثبت خود را از دست مي دهي و احساسات منفي بر تو غلبه خواهند کرد.پيش داوري ها را کنار بگذار.کارهاي اداري پيش آمده،که احتياج به زمان دارند.
فال متولدين ارديبهشت:
نيات بزرگ و مقاصد پرارزشي را در مد نظر داريد که انشاء الله به يکي يکي آن ها جامه عمل خواهيد پوشانيد بشرط آن که اولا (آغاز و ميان و پايان) هر کار را خوب بسنجيد و سبک و سنگين کنيد و ثانيا از مشورت با کساني که از شما بصيرتر و خبيرتر هستند استفاده کنيد. مدتي به فکر تغيير محيط زندگي افتاده که گرچه سخت است ولي شما آن را انجام خواهيد داد. از لحاظ محيط کاري نگراني هائي داريد که قسمتي از اين نگراني ها به طرز (کار کردن) شما مربوط مي شود.
به کارتان و همکارانتان دلگرمي و اطمينان بيشتري بدهيد. اگر قصد سرمايه گذاري در هر موردي را داريد سعي کنيد که فريب وعده ها و نويدهاي سوء استفاده گران را نخوريد و سرمايه خود را از دست ندهيد در نيمه دوم ماهي که شروع کرده ايد احتمالا يک خبر خوش به شما خواهد رسيد. سفر کرده اي داريد که مقدمات سفر او فراهم شده و انشاءالله بزودي ديدار حاصل خواهد شد. مواظب سلامتي خودتان باشيد حفظ براي اين ماه شما گفته است .
فال متولدين خرداد:
تعدادي از کارهاي‌تان را نيمه‌کاره رها کرده‌ايد. سريع‌تر بايد به آنها برسيد چون هر چقدر زمان مي‌‌گذرد کارهاي جديدتر را بايد انجام دهيد و اين روند نظم کارهايتان را برهم خواهد زد. به زودي گشايشي در کارتان خواهد شد و کارهاي‌تان سر و سامان خواهد گرفت. تجربيات جديدي پيش روي شما است که بايد آنها را خوب بررسي کنيد. ذهن خود را از اتفاقات تلخ گذشته منحرف کنيد. فکر کردن به اين اتفاقات در پيشرفت شما تاثير منفي خواهد داشت.
احساس مي‌‌کنيد که همان‌ فرصت‌هايي که دنبالش بوديد، پيش آمده پس از آنها نهايت استفاده را بکنيد. در جمعي که قرار مي‌‌گيريد سعي‌تان اين باشد که خود را از بحث اعضاي آن جمع دور نکنيد و به هر شکلي که شده در بحث آنها شرکت بجوييد. به يک فعاليت فرهنگي دست خواهيد زد که اين فعاليت، چهره واقعي شما و توانايي‌هاي شما را به ديگران نشان خواهد داد. زمان مناسبي براي انجام فعاليت‌هاي اقتصادي بزرگ نيست، آنها را براي مدتي به تعويق بيندازيد.
فال متولدين تير:
اين ماه پول قابل توجهي به دستان مي رسد که اوضاع زندگي را تا حدي تغيير ميدهد ، سعي کنيد اين تغيير تاثير خوبي روي خانواده بگذارد و همگي در لذت بردن از آن سهيم بشويد ؛ اگر دچار مشکل شديد با خونسردي موفق به حل آن ميشويد.
شما انساني خونگرم و دستگير هستيد و تمام دوستان و آشنايان از شما به عنوان الگويي در رفتار و کردار نام ميبرند پس سعي کنيد اين خصلت زيبا را همچنان در خود حفظ کنيد و به ديگران نيز انرژي مثبت بدهيد.
فال متولدين مرداد:
بحثهاي احساسي هميشه جلوي تفکرات منطقي تان را مي گيرد. عجول هستيد و عجولانه تصميم مي گيريد. شرايط خانوادگي خوبي نداريد. بحثها و نگراني هاي تان بيشتر بر سر مسائل مالي است. مرتب از اين شاخه به آن شاخه مي پريد. اگر يک شغل ثابت داشته باشيد، نگران آينده ي مالي خود نخواهيد بود. از نظر مالي در اين نيمه به موفقيت چنداني نمي رسد، پس در خرج کردن کمي دقت کنيد.کمي نااميد هستيد، اما مدت زماني که بگذرد، اوضاع بر وفق مرادتان مي شود. هم از نظر شغلي و هم از نظر خانوادگي و مالي.
فال متولدين شهريور:
کسي ممکن است در اول ماه از شما درخواست اضافه کار يا کاري سخت داشته باشد که با مقاومت شما روبرو خواهد شد. البته اين مقاومت تا زماني ادامه پيدا ميکند که شما مطمئن شويد که آن کار واقعي بوده و براي کمک باشد. با کامل شدن قرص ماه در 8 م ماه باعث انرژي در شما خواهد شد که مي توانيد. روابط با يک نفر به سرعت بهبود پيدا ميکند شايد شما هر دو يک چيز ميخواستيد اما به شکلي متفاوت بيان کرده و راهي متفاوت براي رسيدن به آن را انتخاب کرده بوديد. خود را در آرامش نگه داريد و چيزها را آسان تر بگيريد. يکي از همکارن از روي حسادت براي شما نقشه هاي بزرگي با ظاهر جذاب آماده ميکند. از دو هفته گذشته برخي از تاثيرات سيارات پرشور تر شده و مسائل اساسي با راه حلي خلاقانه و سرگرم کننده پيش مي روند. تعجب نکنيد اگر يک سري رويدادهاي تصادفي در نيمه دوم اين ماه براي شما خوش شانسي بيشمار به همراه آورد.

طالع بيني ماه ها
فال متولدين مهر:
در ماه گذشته ممکن است بر شما لحظات موفقيت آميز فراوان گذشته باشد ولي بنا به عللي، قدر آن لحظات را ندانسته ايد. به نظر مي رسد اکنون در انديشه آنچه گذشته است به سر مي بريد اما به هر حال بايد توجه داشت که نه شما و نه هيچکس ديگري قدرت تثبيت کردن لحظات و نگهداشتن زمان را نداشته و ندارد.
در گذشته زندگي کردن به صلاح شما نيست ؛ توصيه من به شما اين است که در اين ماه از طريق ارتباط صميمانه با خداوند دوباره شرايط خوبي را براي خود فراهم کنيد و آنچه را در پي آن هستيد مجددا به دست آوريد ؛ صيقل دادن دل و تزکيه باطن، کليد موفقيت شماست.
فال متولدين آبان :
اين ماه نقشي که شما در جهان بيروني داريد باعث مي‌شود بيشترين تمرکز خود را روي کار و وظيفه تان بگذاريد چرا که خورشيد وارد هشتمين خانه مسير شغلي شما مي‌شود اما شايد شما مايل نباشيد که آزادي خود را از دست بدهيد، حتي اگر بدانيد که در قبال اين کار موفقيت را به دست مي‌آوريد و در نهايت، شما مسئوليت خود را بر مستقل بودن ترجيح مي‌دهيد، حتي اگر از تصميم خود راضي و خشنود نباشيد.
دلخور و عصباني ماندن شما فقط مشکلات را بيشتر مي‌کند ؛ حتي اگر احساسات منفي خود را بيان کرده و اجازه دهيد که اين احساس در شما باقي بماند بعدا مجبور خواهيد شد که اين نفرت و آزردگي را در خود از بين ببريد.
فال متولدين آذر:
از کينه دست برداريد و بي خيال کدورت شويد. خنده را مانند گلي بر لب هايتان بنشانيد که دوستي و نيکويي همانند پلي است به دل ديگران. به آينه بنگريد و دلتان را همانند آن، صاف و بي غش کنيد. بعد مي بينيد که آينه به شما لبخند رضايت مي زند. زندگي فراز و نشيب هاي زيادي دارد، به خود بياييد. گذشته را فراموش کنيد و به آينده اي درخشان بنگريد، چون زندگي زيباست. در معامله مسکن همه موارد را در نظر بگيريد. او روزي از شما کمکي خواست، اما شما کاري نکرديد، خب، حالا وقتش است که جبران کنيد، مگر چه اشکالي دارد... او همچنان چشم به راه شماست.
فال متولدين دي:
دوست عزيز به زودي خبرهاي بسيار شگفت انگيزي خواهيد داشت. مراقب نخستين گام هاي خود باشيد. به کساني اطمينان کنيد که شايستگي اعتماد و مشورت را داشته باشند اما درمورد اطرافيان خود ريزبين و بدبين نباشيد. دو ملاقات مهم خواهيد داشت که يکي درمورد مسائل تحصيلي و شغلي است و ديگري درمورد زندگي آينده تان. کسي از شما دلخور بوده، اما پس از روشن شدن واقعيت از کرده خود پشيمان شد. او را بپذيريد. به او دروغ نگوييد. او مي خواهد اشتباهاتش را جبران کند. به او فرصت بدهيد تا جبران کند... ممکن است يک کار خوب به شما پيشنهاد شود.
فال متولدين بهمن:
در اين ماه ممکن است تحت تاثير جادويي باشيد که به روزهاي کودکي تان مربوط مي‌شود.
متاسفانه سخت است که بگوييم کدام يک از خاطرات واقعي است و کدام يک از ضمير ناخودآگاه شما سر بيرون آورده است ، اگر بخواهيد اين ماه نقش يک کاراگاه را بازي کنيد مي‌تواند به شما کمک کند تا به حقيقت ماجرا پي ببريد و در نهايت مي‌فهميد که احساسات تان بسيار راحت تر از هميشه تحت کنترل تان درخواهند آمد.
فال متولدين اسفند:
در اين ماه براي شما شرايط تازه‌اي بوجود مي‌آيد و ناگهان تصميم ميگيريد که بلاخره برنامه ريزي کنيد و شروع به کار نمائيد. روش‌هاي کناره گيري و دوري شما ممکن است تا الان نتيجه داده و موفقيت آميز بوده اما شرايط بسرعت تغيير کرده و ممکن است شما مجبور باشيد که تمام تمرکز خود را روي اين تصميم بگذاريد که چگونه ميتوانم کاري را که شروع کرده‌ام را به خوبي به پايان برسانم؟
در اين ماه آهسته پيش برويد و بنيادي ايجاد کنيد که به اندازه کافي مستحکم باشد که تا آخرين زمان همين جور باقي بماند.
گردآوري:بخش سرگرمي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

شخصی ممکن است در یکی از کار‌هایی که شما انجام می‌دهید، ایراد یا انتقادی نسبت به کار شما داشته باشد که باید به راحتی آن را پذیرا باشید. ز یرا این موضوع به نفع شما خواهد بود، نه ضرر و زیان شما. 

فال شمع ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

 اگر در تصمیمی تردید و دو دلی داید، در انجام آن کمی درنگ و تاخیر نمایید؛ و در زمانی مناسب‌تر و در شرایطی آرام‌تر تصمیم خود را بگیرید.

فال شمع ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی، به آرامش بسیار دست خواهید یافت / کسی در کار شما مخالفت می‌کند یا با عقیده شما در باره موضوعی به تعارض می‌پردازد. اما نهایتا پیروزی و برد برای شماست.

فال شمع ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

از یک توانایی بالا در خودتان در آینده‌ای نزدیک بسیار بهره‌مند خواهید شد / یک دلواپسی و نگرانی از شما می‌گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد / یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید، بدست خواهید آورد. بزودی تغییراتی ایجاد خواهد شد که باعث خوشحالی و خشنودی شما خواهد بود.

فال شمع ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

با یک فرد جدید دوست و آشنا می‌شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد. آن را به فال نیک بگیرید / در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت. ممکن است آ منطقه خوش آب و هوا باشد.

فال شمع ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

شادی زندگی، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت. یک بسته محتوی سوغات و یا هدیه از دست یکی از دوستان و یا نزدیکان خود دریافت خواهید کرد .

فال شمع ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

 تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی، به آرامش بسیار دست خواهید یافت / اقدام به خریدن خانه، ملک، ماشین یا یک وسیله ضروری گران قیمت برای زندگی خود خواهید کرد.

فال شمع ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد.

فال شمع ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید، بی احتیاط عمل نکنید. خداوند از شما حمایت خواهد کرد / به یک تولد، عروسی یا مهمانی با شکوه دعوت خواهید شد. 

فال شمع ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید / گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد. یک نفر به شدت به محبت و مهربانی شما نیاز‌مند است. محبت خود را از او دریغ نکنید.

فال شمع ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

 زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید / خواسته و حاجتی از خداوند دارید که براورده خواهد شد و شما به مراد و مقصود خود خواهید رسید. مطمین باشید.

فال شمع ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود / زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید.

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • فال شمع روزانه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳