Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ محمد رمضانی مدیر این جمعیت در دیدار با امیر جانبازی فرماندار لاهیجان گفت: دغدغه اصلی فرزندان شاهد و ایثارگر تحقق آرمانهای پدران شهیدشان است که با نثار خون خود از خاک و ناموس کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری همه فرزندان ایران فرزندان شهدا هستند و به همین دلیل هدف و وظیفه اصلی این جمعیت خدمت به مردم استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رمضانی با اشاره به اینکه دفتر  این جمعیت در رشت مستقر است، خاطرنشان کرد:  برنامه داریم در راستای ترویج روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت علاوه بر مرکز استان در دیگر شهرستانهای گیلان فعالیت مستمر داشته باشیم و شهرستان لاهیجان ظرفیت های زیادی برای توسعه این امر در استان دارد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تقویت روزافزون ارزشهای نظام می شود. خوشبختانه فرماندار لاهیجان استقبال بسیار خوبی برای توسعه این امر مهم در شهرستان دارند

در ادامه این دیدار امیر جانبازی فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران ذخایر ارزشمند نظام هستند، گفت: جای بسی خوشحالی است که امروز در میان یادگاران شهدا هستم.

وی برای عضویت در جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار اعلام آمادگی کرد و افزود: برایم مایه افتخار است که در کنار این عزیزان باشم .

جانبازی تصریح کرد: با همه توان از ظرفیت های شهرستان لاهیجان برای تحقق آرمانهای شهدا و تقویت نظام بهره خواهیم برد.

فرماندار لاهیجان گفت: با از خودگذشتگی شهدا و جانبازان امروز در امنیت و آرامش بسر می‌بریم و گام نهادن در مسیر اهداف ایشان کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه جانبازان فرماندار فرماندار شهرستان فرهنگ ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور