Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در سومین بازی خود در لیگ NBA متحمل سومین شکست متوالی شد. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ ورزشی ورزش جهان والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (سه‌شنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم لس آنجلس لیکرز در سالن استیپلز سنتر مقابل سان آنتونیو اسپرز قرار گرفت ولی باز نتوانست طعم پیروزی را بچشد تا همچنان 3 شکست متوالی در کارنامه خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکرز در وقت اضافه نخست و با اختلاف تنها یک امتیاز از اسپرز شکست خورد.

لبران جیمز 32 امتیاز، 14 پاس گل و 8 ریباند برای لیکرز و دیمار دیروزان نیز مثل جیمز  32 امتیاز، 14 پاس گل و 8 ریباند برای اسپرز داشت.

کریستین هورنر، رئیس تیم فرمول یک ردبول و فلوید میودر، قهرمانی پیشین و بدون شکست بوکس جهان از تماشاگران ویژه این بازی بودند.

در بازی دیگری که در سالن اوراکل شهر اوکلند برگزار شد، تیم گلدن استیت وریرز با درخشش استیفن کری موفق شد میهمان خود فینیکس سانز را شکست دهد. کری 29 امتیاز و 8 پاس گل برای وریرز و دی‌آندری آیتون 20 امتیاز و 14 ریباند برای سانز کسب کردند.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

اولاندو 93 – بوستون 90
شارلوت 106 – تورونتو 127
نیویورک 113 – میلواکی 124
ایندیانا 91 – مینه سوتا 101
شیکاگو 109 – دالاس 115
ممفیس 92 – یوتا 84
واشنگتن 125 – پورتلند 124
فینیکس 103 – گلدن استیت 123
سان آنتونیو 143 – لس آنجلس لیکرز 142 (وقت اضافه نخست)

انتهای پیام/

R1015159/P35350/S3,28,31/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد