Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@20:08:20 GMT

واکنش مرتضی طلایی به حضور آخوندی در شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۹۸۲۱۳

واکنش مرتضی طلایی به حضور آخوندی در شهرداری تهران

خبرگزاری فارس: مرتضی طلایی در خصوص خبر‌های منتشره مبنی بر ورود آخوندی وزیر مستعفی وزارت راه و شهرسازی به شهرداری تهران، گفت: به نظر بنده این موضوع نه به مصلحت آقای آخوندی است و نه در این شرایط به نفع شهر و شهروندان است.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: علت این اظهارنظر روشن است، سوابق و عملکرد مدیریت اخیر آخوندی در وزارتخانه موفق نبوده و جدا از حاشیه‌هایی که مطرح شده است هیچ خروجی از وزارت راه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با یک نگاه کارشناسی شاخص عملکرد قابل اندازه‌گیری است، گفت: در دوره پنج ساله وی هیچ اتفاقی در وزارتخانه رخ نداده است. یکی از نمونه‌ها مسکن اجتماعی است که جزو ایده‌های آخوندی بود که فقط در مورد آن صحبت شد و هیچ کاری صورت نگرفت.

طلایی گفت: همچنین طرح بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده از دیگر ایده‌های آخوندی بود که فقط آن را در صدا و سیما مطرح کرد و بزرگنمایی‌هایی صورت گرفت، ولی هیچ کاری انجام نشد.

عضو سابق شورای شهر تهران، گفت: آخوندی در دوره مدیریت قالیباف، در وزارت راه بود و هیچ تعاملی با شهرداری نداشت. به طور طبیعی بسیاری از طرح‌ها مشترک بین شهرداری و وزارتخانه بود که وی از کنار آن‌ها بی‌تفاوت گذشت.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم به فهرست ضعف‌ها بپردازیم موارد زیاد است. به اعتقاد بنده آخوندی در شهرداری نمی‌تواند کاری انجام دهد و حضورش یعنی توقف اداره شهر.

منبع: فردا

کلیدواژه: مرتضی طلایی آخوندی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مصاحبه‌ای از خسرو حیدری در ورزش سه و آنتن منتشر شد که پیشکسوت استقلال با مطرح کردن صحبت‌های عجیبی در مورد خوشه طلایی و سرپیچی چند بازیکن از دستوراتش توجه همگان را جلب کرد.

حیدری که چند ماه پیش در مقطعی کوتاه هدایت تیم دسته یکی خوشه طلایی را بر عهده داشت، مدعی شد برخی بازیکنان از دستورات او سرپیچی میکردند و مدعی بودند که خسرو تازه وارد عرصه مربیگری شده و باید روی مدار آنها کار را پیش ببرد.

امروز به سراغ فرهاد حمیداوی، مالک سابق و مربی آبادانی فوتبال رفتیم که پیش از شروع رقابت های این فصل بعنوان سرمربی خوشه طلایی ساوه انتخاب شده بود اما ماجرا های عجیب باعث شد خیلی زود از هدایت این تیم کناره گیری کند.
این گفت و گو را در ادامه می‌خوانید:

آقای حمیداوی صحبت های آقای حیدری باعث شد سکوت شما بشکند!
بله خداروشکر یکی از با اخلاق ترین فوتبالیست‌های سابق صحبت های درستی را مطرح کرد که تماما حقیقت دارد و این بهانه ای شد تا من هم بعد از حدود هشت ماه از اتفاقات عجیب تیم خوشه طلایی پرده بردارم.

یعنی در زمان حضور شما هم چند بازیکن مدعی بودند با روش آنها باید تیم بازی کند؟
ای کاش اینگونه بود! شاید خسرو رویش نشد که همه جزییات را بیان کند. مالک محترم خوشه طلایی لیستی به من داد و اجبار کرد باید این بازیکنان در تیم باشند؛ جالب اینکه من باتوجه به سوابق این بازیکنان درخواست کرده بودم به هیچ عنوان با آنها کار نخواهم کرد.

از نظر فنی یا مسائل دیگری درکار بود؟
مالک محترم اظهار داشت باید این چند بازیکن حضور داشته باشند. وقتی علت را پرسیدم متوجه شدم ظاهرا نتیجه بعضی از بازی ها در طول مسابقات جور دیگری در این تیم مشخص می‌شود. ظاهرا چند بازیکن هستند که در مواقع لزوم شاید همه کیفیت فنی خود را ارائه نمی‌کنند!

منظور شما این است که از قصد بازی را واگذار می‌کنند؟
من صراحتا موضوع را توضیح دادم. واقعا در مدت زمان کوتاهی که در این تیم فعالیت داشتم بازیکنان مستعد با غیرت و توانمند زیادی دیدم که پتانسیل بالایی دارند و می‌توانستیم با بضاعت پایین حرف های زیادی در لیگ یک داشته باشیم اما منافع بعضی از آقایان با حضور امثال من یا خسرو به خطر میفتد و بخاطر همین خوشه طلایی امروز به این وضع دچار شده.

از خودتان چه خبر؟ غیبت طولانی مدتی دارید!
نیم فصل با تیم خوب شهرم تا آستانه عقد قرارداد پیش رفتیم که به هر حال قسمت نبود. اتفاقاتی افتاد که در شأن من و همشهری های من نبود.

در مورد حواشی صنعت نفت هم مانند خوشه طلایی سکوت می‌کنید؟
برای صنعت نفت آرزوی موفقیت دارم. هرکسی مخالف صنعت حرفی بزند یعنی این تیم را دوست ندارد و دشمن آبادان است. در حال حاضر همه فقط باید حمایت کنیم تا این تیم ریشه دار و دوست داشتنی در لیگ برتر بماند.

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است