Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس پلیس راه کشور گفت: در حال حاضر به لحاظ ترافیکی مشکل خاصی نداریم و تردد با سهولت در همه مرزهای کشور همچنان برقرار است.

سردار "محمدحسین حمیدی" با بیان اینکه بارندگی شب گذشته توأم با طوفان و گرد و خاک موجب شد بخشی از راه در استان ایلام ریزش کند، افزود: به ناچار برای ساعاتی جاده مسدود و همین امر موجب شد بخشی از زائران در شهر ایلام و شهرهای مختلف متوقف شوند و اسکان موقت به آن‌ها داده شود تا بعد از بازگشایی مسیر بتوانند مسیر خودشان را ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درحال حاضر همه مسیرها بازگشایی شده است، افزود: با همکاری خوب همه سازمان‌ها، مانند راهداری، عوامل امداد و نجات، اورژانس، هلال احمر و امداد خودرو که از اقصی نقاط کشور برای خدمات رسانی آمده اند، بلافاصله زائران در شهرهای مختلف اسکان داده شدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس پلیس راه کشور تصریح کرد: این آمادگی می‌تواند برای اربعین امسال که پیش بینی می‌شود شرایط جوی متفاوت‌تر از سال گذشته باشد، یک هشدار و یک تمرین باشد تا زائران و مردم عزیز برای اربعین امسال با آمادگی بیشتری در منطقه حضور داشته باشند.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط جوی و ترافیکی مناسب است و مشکل ترافیکی خاصی نداریم تقریباً همه همکاران ما در سطح کشور آماده باش صددرصد هستند.

وی به استان‌های خوزستان و ایلام که به صورت مستقیم مرز خروجی دارند، اشاره و بیان کرد: همچنین استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی که در مجاورت این استان‌ها قرار دارند به صورت غیرمستقیم درگیر هستند بنابراین عوامل امدادی در این استان‌ها به صورت صددرصد آماده باش هستند تا در ضرورت بتوانند به موقع وارد عمل شوند و امیدواریم زائران عزیز ما را از دعای خیر خودشان محروم نکنند.

سردار حمیدی با بیان اینکه شرایط جوی امسال تقریباً همانند سال ۹۴ است که بارندگی زیادی داشتیم، اما امسال وضعیت بهتر است، گفت: پارکینگ‌ها بهسازی شده و آماده طرح است، اما بخشی از زائرانی که خودروهای خود را در جاهای غیر مجاز در حاشیه راه‌ها در زمین‌های کشاورزی رها می‌کنند باید منتظر این باشند که در زمان برگشت خودرو خود را پیدا نکنند یا در تلی از گل فرو رفته باشد.

رئیس پلیس راه کشور در خاتمه توصیه کرد: زائران عزیز از رها کردن خودرو در حاشیه جاده‌ها و زمین‌های کشاورزی و زمین‌هایی که به هیچ عنوان قابلیت استفاده برای پارکینگ ندارد خودداری کنند.

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد